Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Dwie sprawy

wtorek, 3 lipca 2012

Dwie sprawy


Akcja Agapeanimali!

Wiem, że piszę późno, ale może jeszcze ktoś zdąży zareagować?

Akcja składa się z dwóch części. Pierwsza: wysyłamy przedmioty, które mogą się przydać blogerkom lub kociakom :) 

1. Kosmetyki. W dobrym stanie, niezniszczone, nieprzeterminowane, nie całkowicie zużyte. Pełna dowolność, kolorówka, pielęgnacja, perfumy, co tylko macie i chcecie oddać. Nie muszą być to produkty nowe i nieużywane!
2. Biżuteria. Nie, nie złota :D Również nie zniszczona, w dobrym stanie. Ważne aby była ładna, by ktoś był zainteresowany kupnem.
3. Rękodzieło. Pojawiły się głosy, że chciałybyście przekazać dla fundacji coś, co wykonałyście własnoręcznie - czy to biżuteria, czy akcesoria, czy cokolwiek innego, co ktoś chciałby kupić.
4. Akcesoria, dodatki, bajery. Mogą być torebki, bransoletki, broszki, cuda, nie znam się :D Znów, wszystko zadbane i niezniszczone.
5. Inne rzeczy, które Waszym zdaniem się nadają :)

Druga część - już teraz na profilu allegrowym można licytować biżuterię, a od 1 sierpnia również inne przedmioty nadesłane przez Was. Wystarczy licytować :)
Pieniądze pójdą na opiekę dla zwierzaków zanim znajdą nowy dom!

Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na blogu Siempre - organizatorki tej akcji.

Przyłączam się i ja - paczuszka ode mnie już czeka tylko na adres od pani Kasi :>



** Jubileusz :D **


Dzisiejszej nocy licznik bloga pokazał 100 000 odsłonę!!
Jednocześnie przedwczoraj padł rekord - po raz pierwszy dzienna liczba odsłon bloga przekroczyła magiczne 2000!!
Dziękuję Wam :)

Nigdy nie spodziewałam się, że tyle Was będzie.
Dajecie mi chęć do pisania po najcięższym dniu!
Dajecie mi zapał do tworzenia i szukania nowych pomysłów :)

Wiedźma

14 komentarzy:

  1. zacna akcja!:)))yupi...gratuluje sukcesow w bloggowaniu...:)))pozdrawiam serdecznie i milego dnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odsłon :) Naturalne kosmetyki to również część zdrowego stylu życia, więc dopisałam Twojego bloga do Zdrowomaniaczek ( zdrowomaniaczki.blogspot.com ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :D
      Dziękuję :) zwłaszcza że "moda na zdrowie" wszechobecna jest dla mnie ważna :)

      Usuń
  3. Imponujące statystyki. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Twojego bloga odkryłam niedawno. Twoje posty to kopalnia wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ;)
    i oby tak dalej, bo blog jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :) uwierz, będzie nas tu o wiele więcej, uwielbiam Twój blog, można się z niego mnóstwo dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam że tak trochę nie na temat ale potrzebuję pomocy:) słyszałam o dobroczynnych własnościach maseczki z biovax ale nie wiem czy ją wypróbować czy nie bo ma w składzie parabeny a ja staram się ich unikać bo wszędzie czytam że mają one zły wpływ na włosy.. Tutaj jest skład:

    Skład:
    Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (and) Cetearteh-20 Cetrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Extract, Cinnamomum Zeylanicum Extract, Mel (Honey) Extract, Methylparaben, propylparaben, Parfum, C.I. 16255, C.I. 42090, Linalool, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol (and) Methychloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid

    Co myślisz o tym składzie ?:)

    Z góry dziękuję:*
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovax ma czym działać. Dobra bogata maska na początek pielęgnacji.
      Ja nie jestem przeciwniczką parabenów. Niczego im nie udowodniono a są o wiele konserwanty, które dodaje się jak leci...
      Sama zdania o niej nie mam bo mnie uczuliła... no ale mnie wszystko uczula ;]

      Usuń
  9. Dziękuję bardzo :D:D

    Jeszcze roczek stuknął :) Nie wiem jak liczyć - od założenia, od pierwszego wpisu - czy odkąd zaczął być czytany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej, ile okazji do swietowania :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Jeden z najlepszych blogów włosowych jakie czytuję ;) jeżeli nie najlepszy. Powodzenia i oby żył wiecznie! ;D

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!