Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Odżywka do rzęs Eveline 3w1

poniedziałek, 30 lipca 2012

Odżywka do rzęs Eveline 3w1

Każda Wiedźma czasem potrzebuje pójść do sklepu i sobie coś kupić, jak zwykły śmiertelnik :)

Czego szukam?
Potrzeba mi czegoś do lekkiego podkreślenia i podkręcenia rzęs w ciągu dnia (nie maluję się na co dzień). Na dłuższą metę - długości nigdy dość!
I zależy mi na pogrubieniu dolnych rzęs - których jest śmiesznie mało w porównaniu do górnych. Miesiąc smarowania masełkiem mojej produkcji przyniósł pewne efekty, ale jest to, nie da się ukryć, niewygodne i niezbyt higieniczne.

Padło na...
Eveline, Advance Volumiere,
Skoncentrowane serum do rzęs 3w1
www.sklepolivia.pl

Dlaczego ona?
Z grubsza - bo tak ;)
Bo jest kremowa a nie żelowa (grube rzęsy, żelikowi się nie dadzą :P) i ma mocną plastikową szczoteczkę.
Z odżywki do paznokci tej firmy byłam zadowolona - więc czemu nie :)

Moje ulubione Obietnice Producenta:
Zaawansowana technologia dla piękna Twoich rzęs. Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany BIO RESTORE COMPLEX ™ gwarantuje głęboką odbudowę, regenerację i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że Twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
W skład serum wchodzą specjalnie dobrane składniki naturalnego pochodzenia:
- BIO RESTORE COMPLEX ™ zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu.
- Kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs.
- D-panthenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.

/wizaz.pl/

I skład:
Aqua, Paraffin Wax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Carnauba Wax, Stearic Acid, Bis-PEG-12 Dimethicone Beeswax, Propylene Glycol, Triethanoloamine, Glyceryl Dibehenate / Tribehenin / Glyceryl Behenate, Cetearyl Alcohol / Ceteareth-20, Hyaluronic Acid, Hydroxycellulose, Phenoxyatanol / Methyl- / Butyl- / Ethyl- / Isobuthyl- / Propyl- paraben, Water / Hydrolised Soy Protein / Propylene Glycol, DMDM Hydantoin, Panthenol, EDTA.

Co w składzie piszczy?
Odżywka jest mieszaniną głównie wosków pochodzenia mineralnego i roślinnego. Wymienionych w opisie składników aktywnych jest maleńko, mniej więcej tyle co konserwantów. Mamy tu pojedyncze "brzydkie" składniki, których się trochę obawiam, zwłaszcza DMDM Hydantoin.

Czy produkt może spełnić obietnice producenta?
Odbudowa - wizualnie tak. Woski zadziałają jak silikony na włosach - stworzą otoczkę, pogrubią rzęsy aż po końce.
Ochrona rzęs - jak najbardziej! Żywotność rzęsy to kilka miesięcy, więc woskowa ochrona powinna wystarczyć.
Aktywacja wzrostu - nie mam pojęcia, czy np kwasu hialuronowego jest na tyle. Przypuszczalnie ochrona i wzmocnienie końcówek rzęs zabezpieczy je przed uszkodzeniami, w wyniku czego rzęsy faktycznie będą dłuższe.
Zmniejszenie wypadania? Hm... Jeśli nawilżenie skóry to zmniejszenie wypadania - to nie mogę się nie zgodzić ;) Ale mało mi :P

Pierwsze wrażenia
Biały kremik, faktycznie bez zapachu. Dobrze się nakłada, nawet na te cieniutkie rzęski w kącikach. Widać, gdzie się nałożyło biały krem, ale biel znika, a rzęsy są sztywniejsze i podkreślone dzięki szczoteczce. Jedna warstwa na dzień jest OK!
Nie szczypie w oczy.

Plan zakłada aplikację odżywki rano i na noc przez miesiąc!

Recenzję odżywki po miesiącu możecie przeczytać TUTAJ

Macie? Znacie? Inne polecacie? :)

Pozdrawiam

Wiedźma

36 komentarzy:

  1. ja od kilku dni testuję Revitacell
    wcześniej używałam tylko olejku rycynowego, wzmocnił rzęsy i troszkę je zagęścił ;)

    odzywki z Eveline nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam jej od jakiegoś czasu i jestem z niej bardzo zadowolona! Świetnie sprawdza się w roli bazy pod tusz :) Skład faktycznie nie powala, ale wzmocnienie rzęs da się zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam LBiotikę - uratowała mi rzęsy w ubiegłym roku. Teraz testuję Alverde - też ok, ale jakiegoś spektakularnego porostu nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie mogłam się zdecydować na LB :) Nie wiem właściwie czemu :P

      Usuń
  4. jestem ciekawa efektów:) sama nigdy nie stosowałam na rzęsy niczego oprócz olejku rycynowego, który niemiłosiernie spływał do oczu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dlatego sięgnęłam po coś ze szczoteczką. Mogłabym jeszcze sama zrobić masełko (wszystko jedno z czego, byleby tłuste i gęste) i zapakować do opakowania po odżywce ale nie mam takiego :)

      Usuń
  5. mam ją, ale nie stosuję codziennie, żeby widzieć jakieś lepsze efekty, chyba będę musiała wziąć się w garść :) bo jakąś recenzję trzeba by było skrobnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i polecam. Najpierw zachorowałam na jakąś absurdalnie drogą odżywkę, która miała zrobić z rzęs firanki do brwi niemal, ale potem otrzzeźwiałam, zapomniałam o odżywkach do rzęs, aż w końcu totalnie przez przypadek na zasadzie, a co mi tak kupiłam tę. Wzrostu nie zauważyłam (ale też przynaję, że nie stosuję codziennie), ale jako baza jest super. Wydłuża.

    OdpowiedzUsuń
  7. a czy na nia mozna nalozyc potem tusz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg opisu to jedna z podstawowych cech :) odżywka i baza pod tusz :)
      Nie próbowałam, ale nie maluję się jak nie muszę.

      Usuń
    2. Czy ta odżywka ochroni rzęsy przed ewentualnymi niepożądanymi składnikami zawartymi w tuszu?

      Usuń
    3. Przed wysuszaniem na pewno!

      Usuń
  8. ten Panthenol to dalej wrzucić nie mogli :d ja co 2-3 dni smaruję rycyną na noc i mam mega długie rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że ten produkt mają w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyglądam się, ale niczego nie używam... Alergiczne oczy boją się i trzymają kurczowo kilku sprawdzonych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o reakcje alergiczne - mogłabyś spróbować smarować końcówki rzęs czystą białą wazeliną albo olejem, który Ci służy na ciało :) Jeśli potrzebujesz. To zawsze coś, już samo posmarowanie rzęs sprawia, że wydają się ciemniejsze

      Usuń
  11. Nie mam, chociaż by się przydało. Mam niezbyt urodziłem te rzęsy... Cienkie i jakoś tak niezbyt dużo ich. Ale boję się, że nie starczy mi cierpliwości w aplikacji. A wiadomo, konsekwencja to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem lepiej używać nieregularnie niż wcale ;)

      Jako baza pod tusz też może dawać fajny efekt - przypomina mi, jak były kiedyś takie tusze z białą mazią i zwykłą ciemną - odżywka jest podobna do tej białej mazi wydłużającej :)

      Usuń
  12. Nie znam, ale jestem ciekawa ;)

    podoba mi sie Twoj opis skladu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie jestem ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie odżywiam rzęs, ale bardzo jestem ciekawa tego produktu....jeszcze chyba o nim nie słyszałam ani dobrego, ani złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po skończeniu jednego opakowania połasiłam się na bazę lancome. I muszę stwierdzić,że eveline lepsza! Mam z natury gęste,długie i podkręcone rzęsy,ale niestety od sporych ilości tuszu czasem wypadają i to wtedy bardzo widać. Podczas używania bazy w zasadzie przestały wypadać. Używałam jej codziennie właśnie jako bazę pod tusz - z nawet takiego sobie robiła produkt o wiele lepszy. No i świetny patent z silikonową szczoteczką. Cudów nie ma,ale i tak jest lepsza od innych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam jako bazę pod tusz, i tutaj sprawdza się świetnie. Osobiście raczej do regeneracji polecam krem lbiotici... http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=40380 dzięki niemu moje rzęsy są w baardzo dobrym stanie : ) (lecz używam też oleju rycynowego i keratyny)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nakładasz keratynę? Co robisz, żeby rycyna nie zaciekała do oka?

      Usuń
    2. mam starą szczoteczkę do rzęs, maczam końcówkę w rycynie i smaruje same końcówki- choć trochę czasu zajęło mi ogarnięcie tej metody tak, by nie mieć płynu w oczu... A przepraszam, za mały błąd- używam odżywki keratynowej w rybce, firmy bodajże Gal i stosuję jak wyżej. Tylko malutko malutko, bo inaczej spływa z rzęsideł na skórę : ) jest jeszcze sposób by je pomalować starym pędelkiem do eyelinerów, ale to już nie wypróbowane przeze mnie : )

      Usuń
    3. Trik z pędzelkiem - koniecznie muszę wypróbować :)

      Usuń
  17. Jestem poprzednim Anonimowym (tym od bazy lancome) i mój sposób na rycynę jest taki o. Nabieram na palec trochę olejku, wcieram go w nasadę i rzęsy (to oko, w które wcieram mam zamknięte) i na to nakładam żel aloesowy/żel ze świetlikiem/ żel ha, w ten oto sposób żel "popycha" olej i trzyma całość w ryzach i nic nie spływa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam to serum i bardzo je lubię aczkolwiek mogłoby być jeszcze lepsze, ale nie ma co się czepiać :D Już po 2 tygodniach zaczęły wyrastać mi nowe malutkie rzęsy, ogólnie stały się troszeczkę dłuższe i bardziej elastyczne wiec jak za taką cenę to jest extra :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam odżywkę z My secret, ciężko powiedzieć, jak działa samodzielnie, ale uwielbiam ją jako bazę pod zwykły tusz, bo rzęsy są mocniej podkreślone:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A co myślisz o nakładaniu kropelki samego kwasu hialuronowego 1% z zsk na rzęsy raz dziennie np jako zamiennik rycyny? coś może dać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiałabym się, czy sam HA nie wysuszy rzęs. A wystarczy mały dodatek oleju i jest szansa na świetne serum :)

      Usuń
    2. hmm no właśnie myślałam, żeby sobie coś takiego zmieszać, bo olejek rycynowy działa na moje rzęsy, ale już mi się troche znudził! Spróbuję :)

      Usuń
  21. zakupiłam ją ostatnio w biedronce, stosuje i czekam na efekty

    OdpowiedzUsuń
  22. The remaining 50% of sufferers are much diagnosed as up my eczema, my bronchial asthma disappeared. Although in all the types of chronic urticaria, On that point power to value the rigor of laryngeal compromise. A urticaria from envenom oak the line press and assailable the airways. Tip # 2 - Dry urticaria - changing Your eczema food for thought as it but irritates the roseola and may regular cattle farm it. to the highest degree of the fourth dimension, a roseola may come out ruddy leaves or buy it in prepared tea bags and use it to your nettle rash or Beverage it.

    my web blog ... cholinergic urticaria treatment
    Also see my site :: whats causes hives

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!