Wiedzma bloguje (Czarownicująca): PROMYK SŁOŃCA

wtorek, 9 października 2012

PROMYK SŁOŃCA

Niedawno akcje charytatywne dla zwierzaków pokazały, że macie wielkie serducha!

Dzisiaj możecie zrobić coś fajnego i poznać kilka wyjątkowych osób...
http://www.naklejkidladzieci.pl/pl/product/view/86/kid212

Fundacja "Promyk Słońca", otacza pomocą dzieci niepełnosprawne i ich rodziny.

www.promykslonca.pl
Fundacja "Promyk Słońca"zapewnia kompleksową opiekę i pomoc, w bardzo szerokim zakresie.
  • Wczesna diagnostyka
  • Rehabilitacja
  • Opieka
  • Edukacja
  • Wczesne wspomaganie rozwoju
  • Wsparcie dla rodziców i opiekunów
  • Kampanie społeczne
  • Szkolenie i doskonalenie zawodowe specjalistów
  • Badania naukowe 
  • Budowanie partnerstwa publiczno-społecznego w celu wypracowania spójnych, systemowych rozwiązań na rzecz dziecka niepełnosprawnego
Obecnie Fundacja prowadzi konkurs!
Dzięki niemu możemy poznać bliżej grupkę wyjątkowych dzieciaków i ich najbliższych, ich życie i codzienność i mały, wyjątkowy świat za pośrednictwem blogów pisanych rękami ich najbliższych!
Listę wszystkich blogów biorących udział w konkursie możecie zobaczyć tu:

A co my możemy zrobić? To bardzo proste - zagłosować :)
Codziennie można oddać jeden głos na wybranego bloga, można głosować na kilka blogów dziennie.
Konkurs trwa od początku września do 15 grudnia 2012r.
I potem wielka komisja podliczy punkty i wyda werdykt! Zwycięska rodzina może wygrać wakacyjny wyjazd.

Teraz chciałam Wam kogoś przedstawić - moją wyjątkową znajomą!
Emilka jest wesołą i dzielną dziewczynką. Ma 5 lat.
Emilka - http://emilkalwieserce.blog.pl/
Nieco o Emci możecie przeczytać na blogu pisanym ręką jej mamy.
http://www.inspirander.pl/inspiracje/kwiatek-z-serduszek
Wszystkie dzieciaki są najlepsze i najwspanialsze! Na ich małych buziach chciałabym widzieć tylko uśmiech :)
Mój głos codziennie idzie na Emcię :)

Czarownicująca

9 komentarzy:

  1. Na pewno zagłosuję, sama tez będę rozprzestrzeniać ta akcję.
    Dobrze, że są jeszcze ludziska reagujący na krzywdę innych!

    OdpowiedzUsuń
  2. i oby takich ludzi było więcej i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Sądzę ;>
      Proszę mi tu głosować ale już!
      Link do zakładek i sru! Co rano przy sprawdzaniu Bloggera :)

      Usuń
    2. Hahaha, ja już to sprawdziłam, odszukałam i..
      Zagłosowałam przez twój link, bo na teju liście blogów nie wiem gdzie ._.'
      Nie martw się, ja i bez zakładki klikam na to co trzeba ;3

      Usuń
  4. Będę klikać! :)
    Zostałaś otagowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będę głosować codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu jakaś fajna akcja! dzisiaj Ci zaufam i mój głos poleci na emilkę, jutro postaram się przejrzeć resztę blogów:)

    gdyby kogoś jeszcze interesowała pomoc potrzebującym dzieciom, polecam to: http://www.chlebzyc.s16.o12.pl/wordpress/?page_id=89 chyba jedna z fajniejszych akcji w polsce (moim zdaniem;p), niestety wymaga trochę funduszy, ale jak ktoś ma i chce się podzielić, to myślę, że jest to jeden z lepszych sposobów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. popieram takie akcje, więc biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!