Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Współpraca - Zielarnia Lawenda

sobota, 14 lipca 2012

Współpraca - Zielarnia Lawenda

...I oto nadszedł ten dzień, marzenie blogerki i kosmetyko-włoso-olejo-zioło-maniaczki :)
Pierwsza współpraca bloga ze sklepem - zielarnią!

Próbuję być poważna i rzeczowa, ale mi nie wychodzi ;) Jestem strasznie podekscytowana :D

Z wielką radością przedstawiam Wam Zielarnię Lawenda!

http://www.zielarnia24.pl/upload/baner1.jpg

Zielarnię znam już od kilku miesięcy. Jest jednym z miejsc, w którym zaopatruję się w moje zielone skarby :>

Asortyment sklepu to dokładnie to, co wiedźmy lubią najbardziej!

Zdrowa żywność, oleje z całego świata, herbaty, zioła i bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i ekologicznych, znanych i mniej znanych marek, również z Rosji. Glinki, henna do włosów Khadi, ajurwedyjskie maski i oleje do włosów, mydła Alepp, masła roślinne i masa, masa herbat! :D

Wczoraj w moje ręce trafiła paczuszka :) Zawartość paczuszki ustaliłyśmy razem z panią Martą i panem Tomkiem tak, aby dobrze pasowała do moich potrzeb.
Nie mogę się doczekać testów :D


Ten olej bardzo mnie ciekawi i niebawem doczeka się własnego wpisu! Nadmienię tylko za ulotką, że jest bardzo bogaty w witaminy i ma wyjątkowy skład.

Pokrzywę dobrze znam i chyba nie muszę nikomu przedstawiać? :>
Znany wszystkim babkom naturalny suplement na skórę, włosy i paznokcie.

Wewnętrzne kuracje tego typu są bardzo nie dla mnie (dlaczego? zajrzyjcie TU), ale pijam pokrzywę przez kilka dni w drugiej połowie cyklu. Pomaga łagodzić objawy PMS.

 

To już bardzo miła niespodzianka. Jako wielka fanka wszelkich herbat z ciekawością spróbuję :)

Dodatkowo ulotka do poczytania o herbatach ziołowych Everest Ayurveda.
Herbatki te są bogatymi suplementami diety, opartymi na tradycyjnej medycynie ajurwedyjskiej.
Musimy tylko się upewnić, czy będą bezpieczne dla takiego alergika jak ja.


(Nieraz się przekonałam i przestrzegam Was również - to, że coś jest naturalne, nie znaczy że jest w 100% dla nas dobre i bezpieczne. Ale nadal tak wartościowe, że warto szukać, aby znaleźć coś dla siebie. Więcej na ten temat możecie przeczytać TUTAJ).

Zachęcam też do zaglądania na profil Zielarni na Fejsbuku :)

Zatem - testowanie czas zacząć! :D

~ OT ~

Zupełnie w innym temacie: zdjęcia, które zrobiłam dzisiaj rano, nieopodal domu :)
Prawda, że pięknie? :D



Aż słyszę granie świerszczy w trawie :)

Wiedźma

12 komentarzy:

  1. Gratki:*
    Czekam na wpis o Twoich spostrzeżeniach na temat oleju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio właśnie olej z rokitnika zwrócił moją uwagę! Czekam na Twoją opinię:)

    Pozdrawiam, http://mczarnula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!
    zapachu oleju z rokitnika nienawidze :D poza tym ten co mam z BU tak brudzi ze dodaje tylko czasami kilka kropel do maski na wlosy, inaczej nie wiem co z nim robic

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sklep i pasuje do Wiedźmy idealnie :) gratki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten post jest tak pozytywnie naladowany energia, ze czytalo sid go chetnie:D gratuluje i powodzenia! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej z rokitnika nadaje delikatna opalenizne skorze, do tego zawiera filtry p/sloneczne, a takze stosowany na skore glowy zabija mikropasozyty (badania japonskich naukowcow). Ja stosowalam go wewnetrznie i zewnetrznie - byl z Syberii, i bylam b. zadowolona (tylko ta cena!)

    Pozdrawiam,

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy ;) Ciekawe jak działa ten olej z rokitnika,kiedyś coś o nim mi się obiło o uszy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie, kocham pola, łąki itp.
    I gratuluję współpracy- ja KOCHAM herbaty- głównie liściaste (obecnie popijam zieloną- marokańska mięta i białą- kwiat wiśni). Lubię bratka (na cerę, ale naprawdę chętnie piję!). Więc czekam na info z testami i już biegnę na stronę www i FB tej zielarni!:)

    Daj znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy! Bardzo jestem ciekawa w jaki sposób i z jakim skutkiem wykorzystasz olej rokitnikowy. Będę czekać na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę super współpracy :).

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!