Wiedzma bloguje (Czarownicująca): TAGI - 7 sekretów i 2x11 pytań

środa, 22 sierpnia 2012

TAGI - 7 sekretów i 2x11 pytań

Dzisiaj tagowo :)

Najpierw najnowszy.

TAG 7 sekretów




Zostałam zaproszona do zabawy przez weegirl.
Tag polega na tym, by podać siedem informacji na swój temat, a następnie nominować kilka następnych blogerek :)

Do dzieła!

1. Pierwsza i bardzo ważna i radosna informacja - zaledwie kilka dni temu ponownie zostałam ciocią :D Szkrab i mama maja się dobrze - a ja nie mogę się doczekać odwiedzin!

2. W tym miesiącu zamiast tańczyć chodzę na zajęcia Pilates - trochę ze względu na brak czasu na próby i trochę żeby zrobić coś dobrego dla kręgosłupa -  i złapałam bakcyla! Dzięki ćwiczeniom mam dużo energii - i jeszcze mniej czasu ;)

3. Panicznie boję się zwierząt, wszelkich :) Wyobrażam sobie, jak komicznie wygląda stara baba uciekająca przed ratlerkiem albo fretką - ale to silniejsze ode mnie :)

4. Szalenie podoba mi się gra na bodhranie. Miałam okazję próbować - i jest trudniejsze, niż się wydaje :) Ale jaka frajda!

5. Lubię szycie, szydełkowanie i robótki ręczne. Połowa moich ubrań - a kiedyś większość - zaznała mojej igły przez mniejsze lub większe przeróbki, w domu pełno jest kilometrowych szalików, swetrów, etui. Nie umiem za to haftować.

6. Niedługo wyjeżdżam na wakacje na Baleary. Zupełny spontan, wszystko będzie nowe i po raz pierwszy :) Nigdy nie byłam w Hiszpanii, nie leciałam samolotem :) I dawno nie byłam na wyjeździe nie związanym z tańcem :) Już obmyślam kosmetyczkę do walizki :P

7. Nigdy nie obejrzałam Matrixa :)

Jako, że widziałam już wiele odpowiedzi na ten TAG - zapraszam wszystkie z Was, które nie zostały zaproszone, ale mają ochotę na niego odpowiedzieć :)
Piszcie śmiało w komentarzach!

 * * *

Teraz zapomniany już i pokryty kurzem TAG 11 pytań.

google

Mam nadzieję, że dziewczyny, które otagowały mnie - jakby nie brać, sto lat temu - nie mają mi za złe, że odpowiadam dopiero teraz?

Tag 11 pytań - otagowana przez Czekoladę


1. Dowiadujesz się, że Twój ulubiony kosmetyk, bez którego niemalże nie możesz się obejść, jest testowany na zwierzętach. Co robisz?

Jest mi smutno, bo zwierzaki cierpią. Ale jeśli nie potrafię znaleźć dla niego zastępstwa - to używam nadal :( Nie mam wielkiego wyboru.

2. Wolisz włosy długie czy krótkie?

U innych - zdrowe :)
U siebie - wygodne i bezproblemowe.
Miałam i całkiem długie i całkiem krótkie. Najlepszy jest ponadczasowy paź :)
W tej chwili zapuszczam, ale to raczej z ciekawości jak będą falować, kiedy urosną.


3. Jaka jest najgorsza fryzura, jaką sobie kiedykolwiek zrobiłaś?

Ciężka grzywka za brwi :)


4. Wygoda czy uroda?

Wygoda z małymi uroczymi dodatkami :)
Np nie maluję się - ale henna na rzęsach jest!


5. Szacuje się, że około 80-90% Polek nosi nieodpowiedni rozmiar stanika - za luźny obwód i za małe miseczki, co może skutkować poważnymi problemami zdrowotnymi. Czy wiedziałaś o tym i czy jesteś pewna, że należysz do grona 'uświadomionych' kobiet?

Wiedziałam.
Moje są raczej dobrze dobrane. Rozmiar 65C - 70C zależnie od firmy i fasonu.

6. Jakiego typu blogi najbardziej Cię interesują?

Babskie pielęgnacyjno - zielarsko - półproduktowe.
Czasem te z opowieści, ale żadnego nie śledzę na bieżąco.
Uwielbiam humorystycznego bloga Jesz pieroga, a może on ma rodzinę

7. Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga i kto Ci podsunął ten pomysł?

Jak wiele blogerek - potrzebowałam miejsca, żeby pogrupować moje informacje - i pochwalić się wiedzą, która znajomym dawno wychodzi uszami (albo wolę się nie przyznawać w szerszym gronie np do mycia włosów odżywką)

8. Czy zdarzyło Ci się zostawić u kogoś komentarz jako Anonim? Jeśli tak, to dlaczego?

Nie, nie muszę się wstydzić moich opinii

9. Co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie?

Wzrost - chciałabym być wyższa.
Nie pogardziłabym też bardziej kobiecą figurą :)

10. Co chciałabyś zmienić w swoim charakterze?

Oj zbyt wiele :P
Łatwowierność i wybuchowość

11. Czy dzięki blogowaniu i czytaniu innych blogów dowiedziałaś bądź nauczyłaś się czegoś, o czym wcześniej nie miałaś pojęcia? Jeśli tak, to czego?

Przyzwyczaiłam się do edytowania tekstu, zwracania uwagi na rozkład graficzny, ozdobniki umilające lekturę. Kto wie, może przyda mi się to kiedyś przy rozkręcaniu własnej działalności?
Przed napisaniem wpisów ogólnych - np o porowatości włosów - staram się przygotować teoretycznie, zawsze dowiem się czegoś nowego - lub zwrócę uwagę na inne informacje.


TAG 11 pytań - otagowana przez dark_lady

1. Czy często zdarza się, że kosmetyk, który bardzo chcesz mieć, musisz zamawiać z zagranicznych stron?

Jeszcze nie :)

2. Czy zwracasz uwagę na skład kosmetyków?

Si, bardzo. Nie kupię kosmetyku bez składu na opakowaniu

3. Czy lubisz "tworzyć" sama w domu nowe mikstury do włosów, ciała i twarzy?

No jasne
 
4. Czym się kierujesz kupując nowy kosmetyk, np olej do włosów?

Składem i ceną, ładne opakowanie jest miłym dodatkiem

5. Czy jesteś skłonna do sporych poświęceń dla swoich włosów?

Planuję z wyprzedzeniem SPA co kilka dni, zdarza mi się przestawiać spotkania ze względu na dzień mycia włosów, jeżdżę na treningi z olejem na końcówkach

6. Jak długie włosy chciałabyś mieć? I proste, falowane czy kręcone?

Swoje :)
Mogłyby się bardziej kręcić

7. Co Twoi najbliżsi sądzą o Twoich sposobach pielęgnacji?

Domownicy przyzwyczaili się :P Panom jest wszystko jedno, dla nich nawet nakładanie odżywki to dziwactwo; mama popiera i jest ciekawa, nawet czasem testuje moje pomysły ale na co dzień nie chce jej się
Koleżanki czasem proszą o rady, chociaż nie tak często jak Wy :)

8. Jak wygląda Twój codzienny makijaż?

Nic :) Czasem korektor pod oczy i brzoskwiniowy róż na policzki - moja wersja '10 hours sleep efekt'

9. Ulubiony sportowiec?

Michał Piotrowski, Maria Nowak, Dorota Czajkowska - Mistrzowie Europy w Tańcu Irlandzkim :)


10. Cieszysz się ze w Polsce odbędzie się Euro?

(Hm już lekko po fakcie?) Nie rusza mnie to

11. Myślisz, że daleko zajdzie nasza reprezentacja w Euro?

...kiepsko trzymałam kciuki widać ;]

 * * *
 
To by było na tyle :)

Pozdrawiam

Wiedźma

19 komentarzy:

  1. Ooo, widzę, że jesteśmy zupełnymi przeciwieństwami pod pewnymi względami ;) Ja ZUPEŁNIE nie umiem szyć, przyszycie guzika to dla mnie męczarnia. Nie to, że nie lubię, po prostu mam dwie lewe ręce. W życiu też nie mogłabym grać na instrumencie, a żeby utrzymywać rytm... o nie!

    Chętnie poczytam więcej o Twoich odczuciach dotyczących pilates :)

    No i przede wszystkim gratulacje z powodu zostania ponownie ciocią! :) Mogę sobie wyobrazić Twoje podekscytowanie :)

    Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zabawa, można się wiele o sobie dowiedzieć, bo w sumie żadko na co dzień zastanawiamy się tak dogłębnie nad sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być obowiązkowe pytanie - jakie zdanie nasunęło Ci się jako pierwsze. U mnie to było "mój prawy cycek jest większy - ale nie no, nie będę tego pisać" ;)

      Usuń
  3. o, widzę że nie tylko w tańcu towarzyskim polscy tancerze są czołówką świata ;) miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kiedy zaczęłam być włosomaniaczką i nakładać różne mazidła,to moja rodzinka dziwnie się na mnie patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja tylko na chwilę wpadnę i podziękuję za komplement. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała :> wiesz jak mi ciężko nie pisać pod połową "dobre!" ? :)

      Usuń
    2. +1 za samoopanowanie. : D 157 cm Revv pozdrawia. : D

      Usuń
    3. O to Ty poręczna jesteś :>

      Usuń
  6. Ja także nie oglądałam matrixa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, ja za to kocham haftowac :D
    a matrixa też nie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten tag, bo można się dowiedziec zupełnie innych rzeczy o drugiej osobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój codzienny makijaż jest podobny do mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem, co jest dziwnego w strachu przed zwierzętami - przecież one wszystkie chcą nas pożreć!;p

    http://www.lolglobe.com/wp-content/uploads/2011/07/signs-your-cat-wants-to-kill-you.jpg

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko i córko, jakie to stare! Ale miło, że mimo wszystko wypełniłaś :)))

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!