Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Zmiany, zmiany...

piątek, 6 kwietnia 2012

Zmiany, zmiany...

Jak widzicie - we Wiedźmim Kotle trwają wiosenne porządki :)
Przemeblowanie na całego :D

Jeszcze wizja się nie ziściła, ale przez najbliższe kilka tygodni blog będzie wyglądał jak widać, mniej więcej :)

Zmianki dedykuję koledze, wiernemu fanowi bloga :)
Stara, ja nie ma pojęcia o czym Ty piszesz ;] Ale jak czytam to mi się tak lepiej robi!
Ostatnio zwrócił mi uwagę, że ta nowa tapetka owszem ładna, ale taka - nie moja? Taką to sobie może każdy umieścić ;) Trzeba wychylać się bliżej krawędzi, jak się umie ;)
Więc wychylam!

Pozdrowionka

A Wam - bardziej pasuje szalone tło? :P

16 komentarzy:

  1. fajnie wiosennie ;) tez pracuje nad zakladkami na gorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałaś, że to się nazywa "strony" ?
      główne menu bloga :P a ja jak gupek sprawdzałam wszystkie możliwe style, gadżety itd :P

      Usuń
  2. Skojarzyło mi się z chromatografią - takie to już zboczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no...
      I oTAGowałam Cię ;)
      http://lojotokowaglowa.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html

      Usuń
  3. ohoho, szalone zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli mam byc szczera to teraz skupiam sie bardziej na tle niz na tekscie i troszke mnie to rozprasza!

    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę czy umiem to złagodzić :)

      Usuń
    2. ja tak jak marie nie mogę się przy tym nowym tle skupić;)

      Usuń
  5. W tekście nie wypada - ale w komentach juz można ;) A'propos "wychylania się w stronę krawędzi"
    Znajomi maja kapelę punkową. Ich motto, wyciągnięte z notki o zespole:
    "Trzeba napie*dalać na pełnej ku*wie!" :}

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że tak, super wygląda! widze jakas moda na zmiany, bo ja też dziś zmieniłam tło bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla odmiany takie ;D jest jeszcze lepsze niż psychodeliczny batik :D
    sesese

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałam wcześniejszą, ale pewnie jestem w mniejszości ;)
      Niech już będzie, że ten kociołek na końcu tęczy to do Wiedźmy należy ;)

      Usuń
  8. Powiedzmy, że to wciąż nie jest wersja ostateczna :P
    Szukam ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!