Wiedzma bloguje (Czarownicująca): TAG - Jesteś piękna!

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

TAG - Jesteś piękna!

Kolejny TAG :)
Babski i wiosenny ;D

JESTEŚ PIĘKNA!

 Źródło KLIK

Zostałam otagowana przez Łojotokową Głowę. Dziękuję :D



Zasady:
1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn.
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz.

Jak każda babka - jestem zlepkiem kompleksów i samozachwytów, pewności siebie i niepewności, wiadomo :)
Wydaje mi się ważne, żeby na co dzień celebrować to, co w sobie lubimy! Bo tak! Bo świat nie będzie dla nas dobry jeśli my nie będziemy!
Bo jesteśmy kobietami i jesteśmy piękne! :D

Ukochane zdjęcie, mego autorstwa

Bieszczady jesienią - widok z Rawek na Połoninę Caryńską


Co w sobie lubię?

OCZY
Każdego dnia mają inny kolor - zależnie od nastroju, pogody, wszystkiego!
WŁOSY
Gęste, zdrowe i falowane!
NOGI I PUPA
Zgrabne i świetnie tańczą!
STOPY
Małe i zgrabne :)
poryte POCZUCIE HUMORU i zaraźliwy UŚMIECH

Np taki uroczy uśmiech:

 Wiedźma w Bieszczadach - schronisko PTTK w Wetlinie

Do zabawy zapraszam ;)
Anwen
Czarodzielnicę
Kacysko
Przeszkodę



Życzę udanego Lanego Poniedziałku!


Wiedźma

2 komentarze:

  1. Ale się u Ciebie tęczowo zrobiło. ;)
    Dziękuję za otagowanie :-)
    Uroczy uśmiech masz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otagowalam Cie przed chwileczka u mnie :) !

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!