Wiedzma bloguje (Czarownicująca): TAG - 11 questions

wtorek, 1 maja 2012

TAG - 11 questions

Hej ho! :)
Dziś tagowo!



Zostałam otagowana, i to podwójnie: przez Caskadę i Italianę.
Dziękuję :)



Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.

No to sru!

Pytania od Caskady:
1.czytasz sklad na kosmetyku czy opis na opakowaniu napisany przez producenta?
Od kiedy tylko umiem - składy!

2.czy jest jakas osoba , ktora podziwiasz i cenisz ?
Tak, moja siostra - spełniona zawodowo młoda mama :) Podziwiam, jak ona ogarnia to wszystko :D

3.masz jakis cel w zyciu do ktorego dazysz?
Bardzo ogólnie - być szczęśliwym człowiekiem, który nie żałuje!
A jeśli żałuje, to że się coś zrobiło, a nie że się nie zrobiło ;)

4.jaki kraj chcialabys zwiedzic?
Egzotyczny i zapomniany przez świat i turystów

5. gdybys wygrala w lotka co bys zrobila z wygrana?
Najpierw pewnie wsparłabym ZSK ;)
Wypasione wczasy dla rodziny
Mały upgrade standardu życia - tj autko, mieszkanko - a resztę mądrze zainwestować, żeby starczyło na małe szaleństwa do końca życia.

6.czy stosujesz krem na twarz na noc?
Obowiązkowo po myciu zębów
Będzie to Ziaja Med, jedna ze stu próbek które próbuję zużyć, a często jest to olej - np arganowy

7.czy jest jakas firma , ktorej kosmetykow nie stosowalas bo sa za drogie a podobaja ci sie bardzo ?
Może nie firma - kuszą mnie azjatyckie cuda opisywane przez AzjatyckiCukier - ale 100zł za krem, kiedy nie wiem czy mnie nie uczuli - to o wiele za dużo...


8.jaki jest/byl najdrozszy kosmetyk jaki sobie kupilas?
Ciężko powiedzieć - nie kupuję drogich kosmetyków, maksymalnie 25-30zł za tusz do rzęs :)
Najdroższy w przeliczeniu na objętość jest olejek arganowy z e-naturalne :)
EDIT: olej z pestek malin :E

9.jakie masz problemy ze skora na twarzy?
AZS - skóra sucha, miejscami skłonność do niespodzianek i pierwsze zmarszczki mimiczne :)

10.wolisz kremy z drogerii czy apteki?
W tej chwili uwielbiam kremy Ziaja med z apteki, ale na co dzień wśród drogeryjnych też można znaleźć bardzo dobre kosmetyki dla alergika!

11.czym sie kierujesz kupujac dany kosmetyk? reklama? opisem producenta? skladem? czy opinia kolezanek o nim?
Kilka lat temu kierowałam się reklamami, opisem producenta i KWC
teraz tylko składem :)


Pytania od Italiany:
1. Czy kręcisz własne kosmetyki?
Wiadomo :)

2. Na co zwracasz uwagę, kupując kosmetyk? 
Patrzę na skład i zapach :)
Chyba że mam dzień na zakup kompulsywny - to nieważne, co jest w środku, byleby opakowanie było śliczne :D

3. Ile czasu dziennie przeznaczasz na tzw. dbanie o urodę? 
Niewiele - nie maluje się więc tylko higiena i kremik jeśli chodzi o twarz
Przetarcie ciała oliwką po prysznicu zajmuje kilka sekund
Najwięcej trwają rytuały związane z włosami - każda warstwa musi poleżeć ;] Zdarza mi się spędzić 30 minut pod prysznicem ;)

4. Ile pieniędzy w przybliżeniu wydajesz miesięcznie na kosmetyki? (pytam, bo odkąd zaczęłam prowadzić swoje notatki, jestem przerażona tym, ile ja wydaję :D)
Boje się podliczać :/
Poza dużymi paczkami półproduktów - raczej zmieszczę się w 30zł?

5. Czy farbujesz włosy? Czym? Na jaki kolor? 
Obecnie nie farbuję, ale moje włosy przerobiły już chyba wszystkie kolory tęczy...
W tej chwili ochładzam odcień płukanką z gencjany

6. Część ciała, jakiej poświęcasz najwięcej uwagi ;) 
Stricte uwagi - paznokcie - najczęściej je widzę ;)
PACZE, załamuję się, znowu PACZE i tak w kółko
Pielęgnacyjnie - włosy!

7. Depilacja nóg: depilator, maszynka czy wosk? 
Masakrator...

8. Ulubione perfumy? 
Nie rozumiem perfum :)
Ulubiony zapach na ciele - kwiatkowy, np hydrolat różany

9. Czy zwracasz uwagę na to, czy kosmetyk był testowany na zwierzętach? 

Nie zwracam uwagi... Z uwagi na bardzo kapryśną skórę jest tak niewiele kosmetyków, których mogę używać, że boję się, że jeszcze jedno kryterium i nie zostanie mi nic...
Stawiam na produkty pochodzenia roślinnego a nie zwierzęcego - tyle dobrego chociaż z mojej strony :/

10. Ulubiona drogeria?

Rossmann - najbliżej

11. Mój ulubiony "tani a dobry" kosmetyk.
Krem do rąk z biedronki - zielony
Seria Ziaja med dla atopowców a zwłaszcza krem na dzień i mleczko - śmiesznie tanie jak na kosmetyki apteczne a wystarczająco dobre i delikatne


Entliczek, pentliczek - pod tablicę wzywam:

Anwen
Kascysko
Przeszkodę
Czarodzielnicę
Narvikę
i wszystkie chętne :)


Pytania od Wiedźmy:
1. Czy grzebiesz w kosmetykach - mieszasz, poprawiasz?
2. Czy masz ulubione zioło / mieszankę ziołową do użytku na skórę?
3. Czy istnieje kuracja / zabieg, którego bałaś się / brzydziłaś a okazał się czymś wspaniałym i teraz to czysta przyjemność?
4. Lakiery do paznokci - neutralna klasyka czy jazda po bandzie na granicy przesady? Ulubiony kolor?
5. Makijaż wg Ciebie - to lekkie poprawienie natury czy płótno mistrza i tło zabaw z kolorem i światłem?
6. Czy lubisz gotować? Co najbardziej i dlaczego :)
7. Opisz, co słyszysz w tej chwili :D
8. Czy stosujesz płukanki na włosy? Jakie?
9. Najprzyjemniejszy wg Ciebie sposób na zdrową skórę?
10. Czy jest taki zakątek Polski, który chciałabyś zobaczyć? :)
11. Zapach dzieciństwa?

Udanego odpoczynku Wam życzę!!
U mnie jest jeszcze - tfu odpukać - przepięknie!

W.

6 komentarzy:

  1. Miałam nie odpowiadać na ten TAG, ale Twoje pytania mnie skusiły :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za oTAGowanie, to moje pierwsze! Zaraz odpowiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oddaję Taga, tym razem z nowymi pytaniami:) :
    http://zapuszczanie-wlosow.blogspot.com/2012/05/od-wiedzmyklik-otrzymaam-swoj-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, już nie ma moich Cudownych diet niestety, blog okazał się "niewygodny w treści", więc startuję od nowa: http://cudownezdrowie.blogspot.com/


    Pozdrawiam Ania z byłych Cudownych diet

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!