Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Ogłoszenia parafialne - maska Bingo shea szuka domu

środa, 10 października 2012

Ogłoszenia parafialne - maska Bingo shea szuka domu

Witajcie!

OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE!!

Jedna z Was chce podzielić się z Wami maską Bingo shea i 5 alg, która jej się nie sprawdziła.
www.wizaz.pl

Oferuje 3 odlewki po 100ml.

Chętne osoby proszę o zgłaszanie się w komentarzach, odlewki otrzymają trzy pierwsze osoby wg kolejności komentarzy. Szczegóły ustalimy już mailowo (mój adres znajdziecie w zakładce "Kontakt").

To nie jest żadne rozdanie ani konkurs :) Nie trzeba być obserwatorem itp :P

Pozdrawiam i wracam do mojego natłoku obowiązków ;]
zakatarzona Czarownicująca

20 komentarzy:

  1. Chętnie spróbuję i pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety ;]
      Ty miałaś tę z zieloną glinką? Bo są podobne, shea niewiele cięższa

      Usuń
    2. Mam ją dalej, ale liczyłam na jakąś odmianę ;)

      Usuń
  3. Chętnie wypróbuję tą maskę.
    Ja się na razie jakoś trzymam. Ale w moim otoczeniu pełno jest osób zakatarzonych i pewnie za niedługo i ja polegnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh nie udało się :D A mi sie udało wyleczyć po ponad tygodniowym chorowaniu! Tak więc teraz Twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ją i jest ok,ale szału to nie ma;;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję.
    Słyszałam o tej masce dobre rzeczy ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja jej ciągle wypatruję i nie znajduję i... znowu mi znikła sprzed nosa! coś nie chce do mnie trafić ta wredna maska;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja zadam może zakatarzonej Tobie pytanie na czasie: jakim olejem załagodzić zaogniony nos od ciągłego wydmuchiwania?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze masło shea! i maść z witaminą A ;] albo coś z lanoliną

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!