Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Wyniki konkursu

wtorek, 18 marca 2014

Wyniki konkursu


Nie przeciągając :)

Zwycięzcy w konkursie czepkowym to:

katanka.chan@ - wygrywa zestaw Termoczepków i olej laurowy
malgorzata.poloczek89@ - wygrywa zestaw Termoczepków i olej centella
minariko@ - wygrywa zestaw Termoczepków i olej z nasion truskawki
garfild88@ - wygrywa zestaw Termoczepków i olej monoi
kasiabiz@ - wygrywa zestaw Termoczepków i olej tamanu

Konkurs został zorganizowany dzięki sklepowi Blisko Natury!

Oczekujcie na e-mail ode mnie :)

Tymczasem życzę miłego dnia!


Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

6 komentarzy:

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!