Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Przechwałkowo

czwartek, 4 października 2012

Przechwałkowo

Krótki wpis z przechwałkami :)

SHEA x4

Wiedźma ma szczęście i ma możliwość przetestowania CZTERY rodzaje masełka shea wygrane w ramach konkursu na blogu Śliwki robaczywki

Masełka wyglądają tak oto, pięknie i apetycznie:

http://sliwkirobaczywki.blogspot.com/2012/09/masa-shea-do-testowania.html
Nie mogę się doczekać, kiedy je bliżej poznam :)


NAJPOPULARNIEJSZE POLSKIE BLOGI KOSMETYCZNE - SREBRNA 50ka

Kilka dni temu otrzymałam maila z miłą informacją.
Otóż Wiedźmi Kociołek, Wasz ulubiony (:>) blog - znalazł się z SREBRNEJ PIĘĆDZIESIĄTCE najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych.
Źródło: lusterko-em.blogspot.com
Inne wyróżnione blogi można zobaczyć pod tym adresem:
http://lusterko-em.blogspot.com/2012/10/najpopularniejsze-polskie-blogi.html

Dzię-ku-je-my!

Jesiennie pozdrawia Wasza
Czarownicująca

27 komentarzy:

  1. Gratuluje! I masełek i tego, że Twój blog jest tak lubiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!:) wspaniala nagroda i zasłużone wyróżnienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maselka wygladaja zachecajaco.:-))) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję sobie kupić właśnie masło Shea, więc nie mogę się doczekać recenzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wspominałam już o masełku, to nie będą moje pierwsze :)

      Usuń
  5. Masełka wyglądają tak apetycznie, że mam ochotę je zjeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam shea nierafinowane i jest świetne :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam nierafinowanego :) musi być cudowne :D nie mogę się doczekać tych masełek :D

      Usuń
  7. Gratulatcje. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełek już gratulowałam więc nie będę się powtarzać;)
    A co do rankingu to gratuluje jak najmocniej i jak dla mnie zdecydowanie zasługujesz na TOP 10:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że cieszysz się z wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak ja się cieszę !! :D
      Jeszcze rok temu o istnieniu tego bloga wiedziały trzy osoby, w tym znajome :)

      Usuń
  10. Np super, ja z całej listy 150 :) znam tylko twój i Anwen :) np i otarłam się o kanał YT azjatycki cukier i to tyle. Po 2 miesiącach zakładania do blogosfery.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo, choć mówiąc szczerze ta popularność w ogóle mnie to nie dziwi ;3
    A konkurs widziałam i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje - w pełni zasłużone wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :)
    + też je będę miała :D I tak jak Ty nie moge się doczekać kiedy je bliżej poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ach masełka! Ukręciłabym sama jakieś masełko z olejem teraz ale już czekam na te :)

      Usuń
  14. Gratuluję,zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Zdecydowanie Ci się należy! :))

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!