Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Jak wiedźma o wiedźmie

piątek, 9 grudnia 2011

Jak wiedźma o wiedźmie

Oto post, który dojrzewał od jakiegoś już czasu.

Kim jest wiedźma?
Nie będzie to post o autorce tego bloga. Chociaż, może troszkę?


Wiedźma to niekoniecznie jest baba Jaga z Chatki na koguciej nóżce.
Nie jest to starsza pani z haczykowatym nosem, wtrącająca się w nie swoje sprawy.

 
Wiedźma, to kobieta, która WIE - wie dużo i chce wiedzieć jeszcze więcej. Umie swoją wiedzę wykorzystać.
WIDZI to czego nie widać na pierwszy rzut oka, ale też WIDZI to, na czym zazwyczaj nikt nie skupia uwagi i szuka nowego znaczenia. Czasem też WODZI za nos, przecież musi pokazać, że ona tu WIE najwięcej!

Wiedźma nie wyprze się za to znajomości z babcią Wheaterwax, trzepnie Feegla patelnią jak Tiffany Obolała.
Kiedy trzeba jest poważna, ale kiedy nikt nie widzi - układa setną zwrotkę "Piosenki o jeżu" ;)

---------------
UWAGA!
Trafiłam na świetnego bloga i chcę, żeby dowiedziało się o nim jak najwięcej osób. http://naturalnapielegnacja.blogspot.com
Coś czuję, że autorka wie akurat to, czego wiedźmie brakuje - biochemia i kosmetyki niekoniecznie tradycyjne. Może będą z tego piękne, małe, przesycone naturą kremiki :D

6 komentarzy:

  1. Babcia Weatherwax jest moim ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam :D Ale mała Tiffany jeszcze nam pokaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zabieram się za lekturke bloga:) zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. a jakie kremy jeszcze polecasz? co sądzisz np. o żelu aloesowym?:) narazie nie dodaje cytrynki bo boje sie że farba będzie mi się łatwiej spłukiwać:) a moją odżywką bez spłukiwania jest właśnie ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedźma, to ta która wie w opozycji do niewiasty, czyli tej, która nie wie ;]
    Aga.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!