Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Notka organizacyjna i zapowiedzi

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Notka organizacyjna i zapowiedzi

http://www.neolink.pl/grupa/czas-pieniadz-wiec-szanuj-swoj-czas
 
~ODROBINA PRYWATY~

Jak pewnie zauważyłyście - mało mnie ostatnio :)
Zaczął się od dawna narastający brak czasu, trochę niezaplanowanych obowiązków, do kupy z niezapowiedzianymi przerwami z dostawą internetu. Moje bateryjki błagają o podładowanie. A za niewiele ponad tydzień wyjeżdżam na wakacje :D Więc nie będzie mnie już całkiem.

Bardzo przepraszam wszystkie z Was, które zadały mi pytanie w mailach - musicie uzbroić się w cierpliwość. Odpowiem, obiecuję! Teraz, na bieżąco odpowiadam raczej na krótkie, proste pytania - bądź odsyłam dalej w dobre ręce.

 ~TAK JAKBY ZAPOWIEDZI~

Zanim wyjadę - pojawi się kilka wpisów, głównie obrazkowych. Np moje kolekcje kosmetyków - włosowych, wielofunkcyjnych, udokumentowana kosmetyczka na wyjazd - podobny do niedawnego mini-cyklu Anwen :) A może Wy macie pomysł, co mogłabym Wam pokazać w takim szybkim poście w obrazkach?

Będzie też Haul - poszalałam ostatnio na allegro - trochę na rzecz Agapeanimali (kilku aukcji nie udało mi się wygrać - niech dziewczynom służą trofea!!) - i trochę stacjonarnie, bo trafiły się takie promocje, że grzech nie skorzystać :D

~NOWA ZAKŁADKA~

Pojawiła się nowa zakładka - Temat na topie! Powstała, żeby ułatwić Wam trafienie do wpisów na bardzo popularny teraz temat żelatyny - i w kontekście laminowania włosów, i suplementacji galaretkowej.
Myślę, że nawet jeśli temat żelatyny przebrzmi - pojawi się nowy hit.
A może ja będę chciała zaprezentować jeden ze wspaniałych pomysłów, jakie przetaczają się przez zakręcone forum na wizażu? Lemon Aid, mgiełka lawendowa, woda makaronowa (o niej już wspominałam tutaj).

Pozdrawiam

Wiedźma

15 komentarzy:

  1. odpoczywaj, nabieraj sił i wracaj do nas z nowymi postami :)
    PS zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypoczywaj,należy ci się za tę pracę na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych wakacji i dużo pozytywnej energii po powrocie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To pozostaje mi życzyć Ci udanych wakacji i żebyś wspaniale wypoczęta wróciła do nas z uśmiechem na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa wpisu o kosmetyczce :) Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już tęsknię ;)
    Może jeszcze zdjęcia kosmetyków z pielęgnacji twarzy/ciała?
    Pozdrawiam i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci udanych wakacji, buziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Chyba ktoś skorzystał z rysunku baneru włosomaniaczek, który masz na blogu z tej strony: http://itsonbitch.tumblr.com/post/29686528803

    Piszę o tym, bo czasami tu zaglądam, super wpisy, a szkoda, żebyś miała nieprzyjemności...no chyba, że dziewczyna z zagranicznego bloga zgapiła nagłówek od "włosomaniaczek";)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo popularny rysunek wykonany na podstawie tego zdjęcia: http://6.asset.soup.io/asset/2977/1094_3b47.jpeg
      i jest powszechnie używany w Internecie, więc nikt nie powinien mieć nieprzyjemności (zwłaszcza, że autor nie podpisał pracy i nie zastrzegł praw autorskich) ;)

      Usuń
    2. No to luzik;) Myślałam, że rysunek jest czyjąś własnością prywatną. Tyle się teraz mówi o prawach autorskich i wykorzystywaniu cudzych zdjęć.
      Może jestem starej daty i wolałabym żeby ludzie bazowali na własnej twórczości.
      Ale jak nikomu innemu to nie przeszkadza to spoks, koniec tematu;)

      Usuń
    3. o-o, też to kiedyś zauważyłam, że ten baner nie jest twórczością własną i zaciekawiła mnie jego historia - teraz już ją znam;) dzięki:)

      Usuń
  10. Tobie życzę udanego wypoczynku, a sobie (!) szybkiego Twojego powrotu :)
    I koniecznie zamieszczaj tu pomysły z wizażu - ja tam nie ogarniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego nadrabiania urlopowych zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!