Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Letnie spotkanie blogerek w Rzeszowie - relacja

sobota, 2 sierpnia 2014

Letnie spotkanie blogerek w Rzeszowie - relacja


Witam po przerwie :)
Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami wrażeniami z mojego pierwszego "oficjalnego" spotkania blogerek.

To był 5 lipca, słoneczna i upalna sobota. Dzień wyczekiwany od dawna... Czy coś może się nie udać? Ano może - bad hair day u włosomaniaczki i nie mam co na siebie włożyć day u kobiety która ma w szafie tylko letnie sukienki o kilka rozmiarów za duże ;) Mimo to dzień uważam za bardzo udany!

Spotkanie odbyło się w Rzeszowie, w Restauracji Konfitura. Organizatorka Kasia z bloga Malowana słońcem przez kilka tygodni przed "dniem zero" informowała nas o kolejnych zgłoszonych duszyczkach, wyborze lokalu, kolejnych sponsorach, którzy zgodzili się uświetnić nasze spotkanie upominkami godnymi blogerki kosmetycznej :)

Restauracja Konfitura to lokal w centrum miasta, tuż obok Rynku. Od wejścia zachwyca prostota ale i kobiece akcenty w wystroju - kwieciste poduszki na krzesłach, girlandy kwiatów pod sufitem.



Na spotkanie przybyło nas ostatecznie 10 - blogerek urodowych i modowych z podkarpacia:
Mariola http://zmalowanalala.blogspot.com/
Patrycja http://www.pati-bloguje.pl/
Ela http://mlodamamawswieciemody.blogspot.com/
Kasia (organizator) http://malowanasloncem.blogspot.com/
Dorota http://pure-morning123.blogspot.com/
Gabi http://cosmetic-addiction.blogspot.com/
Mariola http://laylatestuje.blogspot.com/
Joanna http://joanna-giovanna.blogspot.com/
Ola - gość specjalny
i ja :)

Kiedy zebrałyśmy się wszystkie - rozpoczęła się część oficjalna spotkania.


Najpierw pani Regina i przedstawiciel marki Ziaja opowiedziała nam o historii powstania firmy i filozofii marki. Następnie przedstawiła nam nowości kosmetyczne firmy - kremy BB, CC oraz nową serię Manuka. Pani Regina ma ogromną wiedzę i bardzo się cieszę, że będę miała okazję spotkać ją znowu - na zabiegu pielęgnacyjnym w gabinecie firmowym Ziaja, na który dostałyśmy zaproszenie.
Pani Regina została z nami dłużej i razem z nami brała udział w spotkaniu z kolejnymi gośćmi.
"Wykład" pani Reginy był pełen informacji - miód na moją biochemiczną duszę :) Markę Ziaja od lat darzę sympatią i cieszę się, że mogłam dowiedzieć się o niej jeszcze więcej.



Następnie zagościli u nas panowie z firmy Proastiq - bardzo młodej stażem firmy spod Rzeszowa produkującej kosmetyki z astaksantyną - bardzo silnym przeciwutleniaczem, który występuje m.in. w łososiu (to jej zawdzięcza piękny koralowy kolor).
Panowie obecni na spotkaniu mają wykształcenie chemiczne i zainteresowali się tym składnikiem jeszcze podczas zajęć na uczelni i wtedy odkryli jego ogromny potencjał. Jednym z impulsów do utworzenia receptury kosmetyków był pomysł znaleziony na forum urodowym :)


Na koniec zawładnęła nami Ola -gość specjalny spotkania.
Ola jest dyrektorką i założycielka szkoły makijażu i wizażu Maquillage Art. Opowiedziała nam o stosowanych obecnie technikach kreowania wizerunku i o swojej szkole. To imponujące, że tak młoda osoba (Ola ma 25 lat) prowadzi własną działalność :)


Na koniec część nieoficjalna - czyli ploteczki i podziwianie prezentów :)









Cała nasza wesoła gromadka przed Konfiturą:


Wrażenia po spotkaniu

Kasia spisała się świetnie, spotkanie było ciekawe i genialnie zorganizowane :) Część oficjalna czyli spotkania z gośćmi - była dla mnie bardzo interesująca.
Bardzo żałuję, że część nieoficjalna nie trwała dłużej, bo musiałyśmy już uciekać do domów. W związku z tym mam olbrzymi niedosyt rozmowy - o blogach i blogowaniu ale też o wszystkim :) Do tej pory nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo brakuje mi rozmów na ten temat - przecież blog stanowi część mojego życia!
Nie spodziewałam się TAKIEJ ilości prezentów - musiałam zagospodarować w domu kolejny mebel na nowe zbiory :P
Mam nadzieję, że kolejne spotkania odbędą się już wkrótce :)
Sponsorzy upominków:


Upominki:

Dokładniej pokażę je Wam w następnym wpisie :)

PS: Zdjęcia ze spotkania udostępniły Ela i Kasia :)

* * *

A co Wy sądzicie o zlotach blogerek? Warto? Lepsze są te zorganizowane, z upominkami i gośćmi czy może półspontaniczne spotkania w małym gronie, albo takie jak zorganizowała ostatnio Anwen?


Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

12 komentarzy:

  1. Uważam, że spotkania blogerek są bardzo fajne, ponieważ można się wymienić doświadczeniem i pomysłami:) Fajne są zarówno te zorganizowane, jak i takie, które zorganizowała Anwen. Najlepiej gdyby udało się połączyć i to i to:)
    Szkoda, że mnie nie było na tym spotkaniu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każdy typ spotkań ma swoje plusy i każde przbiega inaczej. Ale ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, więc nie wypowiem się merytorycznie, tylko emocjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie: czy ta śliczna dziewczyna siedząca jako druga od lewej to Ty? Pytam, bo śledzę Twojego bloga już parę lat (tylko ciągle zmieniam pseudonimy) i od wieków zastanawiałam się jak wyglądasz!

    Z kolei bliżej tematu posta, to ja łaknę jakiegoś spotkania blogerek, bo chociaż mój blog ma tylko parę tygodni, to siedzę w urodowej blogosferze ze trzy lata i jest kilka osób, o których poznaniu "w realu" po prostu marzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, chodzi mi oczywiście o to zdjęcie: http://1.bp.blogspot.com/-sVn-2At6qAY/U9ywexRcZ9I/AAAAAAAAGyA/yaPnU1V_58k/s1600/DSC_8173a+AAA.jpg a dopytuję się tak, bo ona wcale nie wygląda jakby miała bad hair day :P

      Usuń
    2. O jak mi miło, dziękuję :) Tak, to rozczochrane to ja :)

      Usuń
  4. O jak miło znowu poczytać o naszym spotkaniu :)
    Musimy je koniecznie powtórzyć no i wygospodarować więcej czasu na pogaduszki. :)
    Jak wrócę to pomyślimy coś nad tym tematem. :D
    Buziaki i pozdrowienia ze Skandynawii.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tam przyjemny klimat :)
    musiało być super na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że się spotkanie udało :) I tyle ciekawych rzeczy się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam spotkania, bo można naprawdę świetne osoby poznać które dają kopa w tyłek i aż chce sie prowadzić bloga dalej : )

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze ale Wam fajnie ;) mam nadzieję, że na następne spotkanie załapię się i ja! :) Zaczynam studia w Rzeszowie więc może akurat będzie mi dane w takim spotkaniu uczestniczyć, chce Was wszystkie poznać ;)!

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!