Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Niedziela dla włosów #9

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Niedziela dla włosów #9


Ależ ten czas pędzi :)

Proszę państwa, niniejszym donoszę, że po wielu miesiącach poszukiwań chyba mam nowe włosowo-skalpowe pewniaki! :) A przynajmniej dzisiejszy zestaw, w tej kolejności i tych proporcjach (i tych warunkach pogodowo-wilgotnościowych).
1 - przed myciem odrobina nafty rozpylonej na skalp i przy okazji na włosy
2 - Isana Med, Creme-Oel Dusche jako myjadło
3 - Ziaja, Masło kakaowe - odżywka bez spłukiwania - porcja wielkości orzecha laskowego wgnieciona we włosy jeszcze ociekające wodą.

Jest zakręcono i sprężyście :)
A skalp zapomniał, że ma problemy z infekcją, mimo, że zestaw nie jest nastawiony na walkę z takową, po prostu nie podrażnia.


Zoom na sprężyny przy twarzy:


I z łaskawym światłem lampy:


A co u Was i Waszych czupryn?

Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

16 komentarzy:

  1. Jakie fajne masz te kręciołki.. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę takie śliczne kręciołki! :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda odpuściła i moje falki falują! Nie tak pięknie jak twoje, ale po tym co było w upały, to nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sprężynki :3 Masło kakaowe koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe czy taki zestaw i moje falki by jakoś skręcił . ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takich ładnych sprężynek. :) U mnie tej niedzieli było laminowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. moje wczoraj miały po raz pierwszy styczność ze spray'em z szungitem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masło kakaowe Ziaja pachnie cudnie. może wypróbuję chociaż u mnie kręciołków to nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywki z Ziaji to również moi ulubiency, pomarqnczowa z powołali pszenicy cudownie działa na moje proste wlosieta :D z nafta się jeszcze nie bawilam, warto?

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie sliczne loczki :) u mnie nafta sie bardzo dobrze sprawdza :) a tej odzywki ziaji nie mam ale zaciekawila mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze zakrętaski :)
    U mnie w weekend tona lakieru i lokówka, ale tak to już jest z fryzurą ślubną hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie niezbyt skomplikowane procedury, a jakie właściwości ma owa ziajka na włosy? no i żeby tak be spłukiwania? nie jest odczuwalna w dotyku? wchłania się całkowicie? usztywnia włos może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej dopiero kilka razy ale mam wrażenie że:
      konsystencja jest dość lekka, łatwo nałożyć małą ilość
      mimo to dociążyła włosy, ładnie zebrały się w loki
      użyta na już spuszone włosy (deszcz) też trochę pomogła zmniejszyć puch
      nie jest odczuwalna w dotyku, chyba wchłania się całkowicie, nie usztywnia włosów

      skład zdecydowanie emolientowy, niezgodna z CG

      Usuń
    2. Jakie śliczne sprężynki :-)

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!