Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Short news

piątek, 22 lutego 2013

Short news

Ostatnio nazbierało mi się ciekawostek kosmetycznych, którymi chciałabym się podzielić z szerszym gronem. Czasem jest to kosmetyk o ciekawym składzie, wytropiony przypadkiem, czasem nowinka z prasy, czasem po prostu nowinka. Ot - short news.


#

Wiedźmi Kocioł znowu znalazł się w lutowym rankingu Polskich Blogów Kosmetycznych w Lusterku Em - ponownie w srebrnej pięćdziesiątce :D Czyli pierwsza setka :)

http://lusterko-em.blogspot.com
 DZIĘKUJĘ!!

#

Niemiecki Rossmann wprowadził nową linię kosmetyków Babydream Med, specjalnie opracowaną dla skóry atopowej, suchej i wrażliwej.
Mam nadzieję, że kiedyś pojawią się i w Polsce - lub będąc za granicą będę miała możliwość je kupić i przetestować.
http://www.rossmann.de
Składy możecie zobaczyć np na FB - KLIK. Mi się podobają, na równi z serią Babydream Extrasensitive, która niestety nie jest łatwo dostępna :)

#

W dyskontach Biedronka można teraz kupić ściereczki z miękkiego materiału. Są wytrzymałe, chłonne i miękkie.
Mam rolkę jeszcze z poprzedniej promocji sprzed kilku miesięcy. Doskonale nadają się do OCM.

http://gazetki.biedronka.pl/g64,sprzatajmy.html#/Sprz%C4%85tajmy/0
Opłacalność mają podobną do popularnych obecnie chusteczek Alouette - a są większe, co mi akurat odpowiada!
Jeśli prawdą jest, że można je prać - to znalazłam swój sposób na OCM na najbliższe kilka lat :)

#

News dla Rzeszowianek:
W CH Nowy Świat przy ulicy Krakowskiej znajduje się sklepik z kosmetykami naturalnymi - w ofercie widziałam m.in. rosyjskie kosmetyki Love 2 Mix Organic, Babuszki Agafii - a poza tym nieco hinduskich ziół Hesh i półprodukty Calaya.
Sklep jest wciśnięty między bieliźniany Gatta i Deichmanna.

#

Chcecie więcej takich newsów? :)

Ściskam
Czarownicująca





28 komentarzy:

  1. O jaaaa! To jest powód, aby znów przyjechać do Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga czy ty jesteś z Rzeszowa!!?? Super:)

    I dobrze wiedzieć że mam coś takiego w Rze:) trochę nie po drodze ale czego się nie robi żeby kupić takie cuda:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeszów o dziwo pod niektórymi aspektami nie jest totalną dziurą :p

      Usuń
  3. Mamy takie coś w Rzeszowie? A to Ci niespodzianka! Jadę po maskę do włosów od Babuszki w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Zielarni masz Babuszki i trąbię o tym od listopada :P

      Usuń
  4. To Ty z Rzeszowa? I ja nic nie wiem o tym? :( To ja spotkanie robię dla rzeszowianek, czemu się nie zgłaszałaś?

    Dzięki za info o sklepie, nie miałam o nim pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że napisałaś o tym sklepiku w CH Nowy Świat. Musze tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Post mi się podoba, taki szybki przegląd! ^^
    Jestem za taką formą newsów!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w tym sklepiku, ale zdecydowanie wolę Zielarnię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pościk :) Szybkie informacje w zasięgu ręki :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie by było jak by wprowadzili te kremy dla cery atopowej :) na pewno bym kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie! Kolejny rzeszowski sklepik n-n

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, to teraz wszystkie dziewczyny z okolicy zjadą się do tego sklepu:) Trzeba pogadać z ekspedientkami o zwiększaniu asortymentu kosmetyków do włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, a myślałam, że w Rzeszowie nie znajdę rosyjskich kosmetyków! Jaaacie! Dziękuję za tą wspaniałą informację! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Do nowego swiata troche mi nie po drodze,ale moze sie przejade rowerem jak nadejdzie wiosna:) poki co polecam rzeszowiankowm juz slawna i dobrze znana http://www.zielarnia24.pl/index.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba, tak patrzyłam na ściery z biedry do sprzątania a tu widzę będzie lepszy pożytek z nich

      Usuń
  14. Dlaczego ja mieszkam tak daleko Rzeszowa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też z okolic Rzeszowa! w zyciu bym nie pomyślała że taka "szycha" z rankingu mieszka w takim mieście (albo okolicach)

    OdpowiedzUsuń
  16. przybliżysz historię ściereczek?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. O dobra wiadomość z tymi kosmetykami babydream med. Moja córeczka ma AZS. Mieszkam na granicy, to będę musiała zobaczyć, czy są. Jak będą i byś chciała, to mogłabym Ci je podesłac. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W Nowym Świecie są może produkty Natura Siberica? Nie miałam pojęcia, że rosyjskie kosmetyki można kupić gdzieś w Rzeszowie, wszystko zamawiam online ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę że muszę kiedyś odwiedzić biedronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no prosze, coraz wiecej sklepów w Rzeszowie z naturalnymi kosmetykami :D bliżej mam do lawendowej zielarni :P

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!