Wiedzma bloguje (Czarownicująca): TAG LUBIĘ TO!

wtorek, 22 maja 2012

TAG LUBIĘ TO!

Otagowała mnie Italiana :)
Przystępuję, bo milutki :D

TAG Lubię To!


Zasady TAGa Lubię TO!:
1. Banerem jest wklejone zdjęcie.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób.




Lubię:
kawę rano
kawę w pracy
kawę po południu, z lodami :D
kawę z O
gotowanie z O
gnicie i opyerdalańsko z O
herbatę :) zawsze!
zapach powietrza po deszczu
zapach pierwszych przymrozków
zapach cmentarza w dzień Wszystkich Świętych
planowanie mikstur
mieszanie mikstur
jak mi mikstura wyjdzie
i jak nie wyjdzie też, bo jest śmiesznie
śmiać się do bólu brzucha i łez
śmiać się bez powodu
czarny humor
seksistowski humor
kolor zielono-zielony
wszystkie pory roku, każdą od nowa
Bieszczady
umierać ze zmęczenia na szlaku
leżeć na trawie koło szlaku
podjadać borówki na szlaku
"zielone" piwo
wino Kijafa ;)
zapach smużki dymu z dobrych papierosów
dobre, kolorowe, obrzydliwie zdrowe jedzenie
zrobić coś pożytecznego
opierniczać się maksymalnie, ale tylko chwilę
spacery
darcie się na ognisku
moją pracę
składanie "łabądków"
ba - taniec!
spocić się jak ścierka i umierać ze zmęczenia :D
segregować rzeczy
"robotę papierkową" - kserowanie, dziurawienie, bindowanie, upychanie w skoroszytach
robić ludzi w balona
czytać szmatławce
ryczeń na filmach by Jane Austen
czytać Musierowicz po raz setny!
tarzać się z dzieciem :D
yyy :D



Ale mi pozytywnie teraz :D
Róbmy reaktywację tego TAGa co miesiąc :D



TAGuję:
Anwen
Marie
Idalię
Przeszkodę
Kascysko

I wszystkie chętne!!
Zapraszam :D


Wiedźma :)

15 komentarzy:

  1. Wiedźmo, :*
    Zapach powietrza po deszczu - uwielbiam! Właśnie sobie siedzę z lapkiem na balkonie i niucham :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię Ciebie :) PO tym co wypisałaś podzieliłaś się z nami swoja cząstką :) Super z Ciebie wiedźma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo jak pozytywnie! :) i widze słowo 'gnicie' czyżbyś była z moich rejonów :>:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. wspanialy tag, musze przemyslec co lubie :)

    dziekuje za otagowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny TAG :)) taki pozytywny :D

    a tak przy okazji, bo mi się skojarzyło... znasz może forum o Musierowicz na gazecie?? czasem jak się obijam w pracy to lubię sobie poczytać :D http://forum.gazeta.pl/forum/f,25788,Fani_Malgorzaty_Musierowicz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię Bieszczady i Musierowicz :) ten Tag faktycznie jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahaha, jesteś cudowna, mam takiego banana na ryjku, że jakby nie uszy to by był dookołqa głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. od samej góry <3 kawa z rana i kawa z lodami :))
    "spocić się jak ścierka i umierać ze zmęczenia :D" a jednak jestem normalna skoro inni tez to lubią ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli bardzo pozytywnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach powietrze po deszczu, Musierowicz, herbate i seksistowskie zarty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Musierowicz:D! i taniec!i jedno co mi sie rzucilo w oczy to kawa, kawa , kawa;)i kolor zielono-zielony;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram większość wymienionych czynności:)
    A, wiesz, że w Bieszczadach nigdy nie byłam... A mam bardzo blisko. Chyba czas się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez cały czas czytałam z uśmiechem na ustach:D

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!