Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Szybki haul i co u mnie słychać?

czwartek, 20 sierpnia 2015

Szybki haul i co u mnie słychać?

Witam :)

Zasiadam do tego wpisu, bo przydałby mi się mały kosmetyczny rachunek sumienia... Po kilku tygodniach/miesiącach grzecznego zużywania znowu wracam do gromadzenia zapasów kosmetycznych :)

Moje najnowsze zakupy kosmetyczne powstały przy okazji przygotowań do wyjazdu. Niby nic szczególnego mi nie trzeba, ale np znowu zostałam bez szampon, paznokcie wyglądają jeszcze gorzej niż zwykle a wszystko co potrzebne jak na złość kończy się naraz :D


Wycieczka objęła Rossmanna, Super-Pharm, sklep firmowy Ziaja.

Kompulsywny bohater zakupów nr1 - Odżywka do paznokci Evree MaxRepair, w założeniu podobna do odżywki Regenerum - byłam z niej bardzo zadowolona ale jestem ciekawa tej nowej :) KLIK.
Jeszcze wczoraj była dostępna w Rossmannie za 10,99zł :) Jak zwykle trafiam na promocje, które nie występują w żadnej gazetce więc nie mam pojęcia, do kiedy ta cena obowiązuje...
Bardzo chciałam ją kupić ok miesiąc temu, wtedy jak na złość nie mogłam jej znaleźć. A teraz sama przyszła. Jak to nie brać? Btw - może uda mi się zrobić porównanie Evree i Regenerum, może być ciekawe.



Drugi bohater to szampon Ziaja Med, Kuracja przeciwświądowa. Do niedawna używałam szamponu Ziaja Biosulfo jako przeciwłupieżowego rypacza, niestety zaczął mnie uczulać. Na szczęście dopiero pod sam koniec opakowania! Lubię produkty ziajowe, dodatkowo moja koleżanka uwielbia produkty tej marki i miałam okazję obejrzeć u niej kilka nowości :)
Szampon pojedzie ze mną! Plan zakłada, że na wyjeździe będę go wzbogacać olejkiem eterycznym o działaniu przeciwłupieżowym ewentualnie łagodzić skórę nawilżającym mocznikowym balsamem do ciała. A najbardziej mam nadzieję, że będę tak zajęta atrakcjami, że nie zwrócę uwagi na marudzenie skóry :D

Skład z KWC: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamide DEA, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol, Allantoin, Malic Acid, Butylene Glycol, Inulin, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Mentha Arvensis Leaf Extract, Lactic Acid

Równie ważny zabieg, który sprawia, że czuję się trochę bardziej jak samica - manicure! Od kilku miesięcy wykonuję manicure hybrydowy u kosmetyczki przy drogerii Sekrety Urody - jestem bardzo zadowolona z jakości usługi, lakier trzyma się tak długo, że odrosty stają się rażące a po zdjęciu nie ma na paznokciach śladu zniszczenia! Magia :) Oferta drogerii również jest ciekawa, oprócz drogeryjnych perełek są dostępne tanie polskie kosmetyki, wizażowe hity, kosmetyki rosyjskie, polskie naturalne - jest na czym zawiesić oko KLIK :)

Zakup wcześniejszy, nie kosmetyczny ale nie mniej ważny - związany z kierunkiem wyjazdu :) Buciki na dłuższe spacery po lesie i po pagórkach :D Na szczęście w Decathlonie rozmiarówka jest ciągła - nie ma przerwy między rozmiarami dziecięcymi i dorosłymi a wzornictwo dziecięce nie razi :) Buty w promocji kosztują 40zł a zapowiadają się na bardzo wygodne.


Potrzebuję jeszcze dobrych butów do biegania, na siłownię itp. Możecie polecić mi coś niedrogiego w rozmiarze 35-36?

Dostałam w pracy karnet Multi-Sportu i korzystam :) Na razie dotarłam na zajęcia typu Pilates oraz na sztangi, co bardziej mi się podoba, a dużo zabawy przede mną bo na razie mam siłę tylko na najmniejsze obciążenie :D Jeszcze joga, stretching, a może w przyszłości kick-boxing? :>

Perełka tygodnia: wyniki pomiarów ciała. Wiem, że jestem wychudzona ale nie w tym rzecz. Wg sprzętu mój wiek metaboliczny to 15 lat, a mam 2x tyle :) Może dlatego ciągle pytają mnie o dowód osobisty? :>



Co lubicie ćwiczyć i co polecicie takiej drobinie jak ja na początek?

KIERUNEK - WAKACJE :)

etraveler.pl
Jestem bardzo podekscytowana! Za kilka dni wybieram się na tydzień w Bieszczady! Zamieszkam w pensjonacie w brzozowym lasku (ja, człowiek namiotu i tanich noclegów :>). Przewidziane jest pełne wyżywienie w ramach programu Menu Bez Glutenu (to jak certyfikat bezglutenowy na kuchnię :)), mam nadzieję, że wszystko się uda :) Wyjazd zapowiada się leniwie, dużo kontaktu z naturą, spacerów, zwiedzania tego, na co zazwyczaj brakuje czasu, np wiosek łemkowskich, może nawet jakieś SPA?
Prognozy zapowiadają powrót upałów, ale mam nadzieję, że nie będą już tak dotkliwe :)

Niestety nadal pracuję w trybie zmianowym, co utrudnia mi zorganizowaniu się, ale chyba w końcu sobie zaczynam z tym radzić! I mam nadzieję, że oznacza to, że wrócę.

Ściskam!!

Wiedźma

32 komentarze:

  1. Bardzo chetnie przeczytam porownanie odzywek Evree i Regenerum! :) ja przy moim rozmiarze nogi 36/37 juz mam problem z kupnem butow a co dopiero przy 35/36. Lacze sie w bolu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam 35-36:) zawsze jest problem

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze też muszę kupić jakieś adidasy, problem z małym rozmiarem? To ja mam problem 38- 39 zawsze wykupione:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Założę się, że o dowód proszą Cię, bo jesteś naturalna, a to w dzisiejszych czasach kończy się u kobiet na oko czternastoletnich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu! :* Bieszczady są piękne, muszę je kiedyś odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Polecam, Bieszczady to najlepsze miejsce na urlop :)

      Usuń
  6. Udanego wyjazdu! :* Bieszczady są piękne, muszę je kiedyś odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby co mam w zanadrzu dobrą odżywkę, która uratowała już nie tylko moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Sally Hansen Vita Surge Strenght Gel - niebieska odżywka do wcierania, długo szukałam czegoś bez formaldehydu i nie w formie lakieru, bo lakier jakoś mało mi się kojarzy z odżywianiem. Urosły jak oszalałe, przestały się rozdawajać i łamać.
      Dostępna za jakieś 13zł tylko w jednej drogerii internetowej (nie wiem czy mogę linkować) ;) W polskich szafach jej brak.

      Usuń
    3. Może tu jeszcze zajrzysz :D LINKUJ!!!

      Usuń
  8. Polecam lekkie ćwiczenia siłowej i dietę bardziej bogatą w białko i węgle. ;) I obowiązkowo po treningu posiłek ze sporą ilością białka żeby poszło w mięśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo szkoda,że w mojej miejscowości nie ma sklepu firmowego Ziaji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby to była kwestia czasu, bo rosną jak grzyby po deszczu :)

      Usuń
  10. Życzę udanego wyjazdu, fajne zakupy .

    OdpowiedzUsuń
  11. też byłam zadowolona z regenerum a właściwie nadal jestem bo jak dla mnie jest bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny masz ten wiek metaboliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam jogę, świetna sprawa:)

    Bardzo ładny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ z Ciebie drobina. Udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o wiek metaboliczny to chciałam tylko powiedzieć ze niestety ale jest on zaprogramowany, u większości badanych wychodzi taki sam lub bardzo podobny.Jest to zwykły chwyt marketingowy stosowany przez producentów urządzeń do pomiarów ciała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum Evree do paznokci chcę wypróbować :)
    Miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!