Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Short news #11 - Biovax odżywki do włosów BB

piątek, 7 listopada 2014

Short news #11 - Biovax odżywki do włosów BB

Witam gorąco :)
Znowu news spowodowany zakupami? A jakże :) Dzisiaj nogi zaniosły mnie w okolice SuperPharm i niebieska metka na nowych odżywkach Biovaxa przypomniała mi, że chciałam się z Wami podzielić przemyśleniami na temat tych produktów na podstawie rzutu okiem w składy :)
http://kobietamag.pl/wp-content/uploads/2014/10/Biovax-Beauty-Benefit.jpg
Oto jak brzmi opis producenta:


Odżywki pielęgnacyjne Biovax® BB Beauty Benefit zostały zaprojektowane tak, aby odżywiać, chronić i nawilżać włosy, jednocześnie nie obciążając ich nadmiarem składników odżywczych.
Ich bezproblemowa aplikacja to zasługa doskonale wyważonej konsystencji: kremowej i jednocześnie lekkiej. Jej zwarta tekstura sprawia, że odżywka łatwo rozprowadza się na mokrych włosach i z nich nie spływa, a lekkość pozwala na błyskawiczne spłukanie po upływie wymaganego czasu.
[wizaz.pl]


Składy kilku z nich:
Odżywka keratyna + jedwab: Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sorbitol, Quaternium-80, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk, Silk Amino Acids, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid, C.I. 42090.

Odżywka do włosów wypadających: Aqua, Glycerin, Ricinus Communis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sorbitol, Quaternium-80, Hydrolyzed Keratin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Citric Acid, C.I. 42090, C.I. 19140, Hydroxycitronellal, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional.

Odżywka do włosów osłabionych (mleczna): Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sorbitol, Quaternium-80, Hydrolyzed Milk Protein, Lactose, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Citric Acid, C.I. 42090, C.I. 16255, Hexyl Cinnamal

Odżywka Naturalne oleje: Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sorbitol, Quaternium-80, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Citric Acid, C.I. 15985, Hexyl Salicylate

Można zauważyć, że odżywki mają taką samą bazę glicerynowo-rycynowo-woskowo-antystatykową. Składniki przewodnie danej linii pojawiają się później w składzie i raczej stanowią dodatek niż treść produktów. Odżywki prawdopodobnie będą dość lekkie, zmiękczające, nawadniające i delikatnie natłuszczające. Większość z nich (oprócz olejowej) zawiera proteiny, raczej w małej, bezpiecznej ilości. Nie zawierają silikonów, jednak zastosowano w nich quaternium-80, który oblepia włos ale się nie nadbudowuje, czyli nie obciąża włosów. U nielicznych może powodować puch.
Konserwanty dobrano z tych przyjaznych. Myślę, że odżywki mogą się sprawdzić w codziennej pielęgnacji większości włosów, oprócz tych o skrajnych cechach i potrzebach (czyli raczej nie bardzo zniszczone czy bardzo suche czy bardzo cienkie). Mogą być za słabe dla włosów zniszczonych, a za bogate dla niskoporowatych.

Dla mnie składy nie są tak porywające jak w przypadku Biovaxów w sprayu (KLIK), ale warto rozważyć :) Ja raczej się nie skuszę na zakup, bo jak zwykle jestem nie po tej stronie krzywej Gaussa i odżywki raczej nie spełnią moich oczekiwań...

Więcej informacji o odżywkach znajdziecie na stronie producenta (KLIK) i na wizażu (KLIK).

Obecnie odżywki są do kupienia w Superpharm za 14,99zł zamiast 19,99zł za 200ml - tylko z kartą lifestyle. Promocja ważna do 12.11 (środa).

KLIK
Całą gazetkę znajdziecie tutaj: http://superpharm.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-superpharm-30-10-2014,9676/2/



Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

19 komentarzy:

  1. Hahaha, nie po tej stronie krzywej Gaussa! Ja też. Ten tekst "zrobił" mi piątek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli moda na kosmetyki "BB" trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze milion-w-1 :) Tu tylko 7w1, Eveline na pewno wymyśliłoby kilkanaście :)

      Usuń
  3. Gliceryna, wszędzie ta gliceryna no :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie ta keratyna i quaty... :) Nie dogodzi :P

      Usuń
    2. O tak, keratyna też mi wadzi w tych produktach, więc raczej się na nie nie skuszę ;)

      Usuń
  4. Chyba wolę kupić maski, ale jeśli komuś obciążają włosy to może być dobra opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii maske do włosów z proteinami mlecznymi i dzisiaj próbowałam ją pierwszy raz i jest na prawdę świetna, pieknie wygładza, włosy są lśniące, pachnące :) i miękkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam BB z serii dla włosów zniszczonych - biała z żółtymi napisami - jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że się polubimy z proteinami i że mogą zastąpić mi proteinowe Balee. Dzięki, że dałaś znać, bo nie miałam pojęcia o nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie odżywki BB to już przesada.Czekam na podpaski BB :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat w tym przypadku odżywki Biovax BB to strzał w dziesiątkę. Nie znam lepszych :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!