Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Short news #10 - Kosmetyki dla dzieci z Reala

środa, 5 listopada 2014

Short news #10 - Kosmetyki dla dzieci z Reala


Hej!
Mam dla Was szybki news zakupowy. Być może wiecie, że hipermarkety Real przestają istnieć. Nasz rzeszowski został wykupiony przez Auchan i nowy właściciel pozbywa się towarów marki własnej poprzednika organizując przeróżne promocje. Przez cały listopad można nabyć kosmetyki dla dzieci za 50% ceny (a dokładniej drugi za 1gr) i jeszcze skorzystać ze zniżki dla Real Quality - ok. 10-15%. Mi się udało kupić oliwkę za ok. 2zł :)


http://real.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-real-01-10-2014,9368/1/

Kosmetyki mają ładne składy, bardzo podobne do produktów Babydream. Kilka z nich ma dobrą lub bardzo dobrą ocenę magazynu ÖKO-TEST.

skład szamponu

skład oliwki
Szampon przypomina mi Babydream, zapachem, konsystencją, jest podobny w użyciu - i podobnie się nie polubiliśmy ale to kwestia gustu :)
Oliwka składem raczej przypomina mi Hippa, ale tamtej jeszcze nie próbowałam. Ma lekką konsystencję, bardzo szybko się wchłania i póki co zapewnia odpowiednie nawilżenie. Pachnie typowo dla kosmetyków dziecięcych.

Całą gazetkę znajdziecie tutaj: http://real.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-real-01-10-2014,9368/1/

W wolnej chwili pobuszuję w Realu i może znajdę tam więcej przecenionych perełek?

Próbowałyście tych produktów?


Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

15 komentarzy:

  1. Oj, bo zacznę żałować, że mnie nie ma w PL ;p Heh, jak mieszkałam w Rzeszowie to jakoś nie było takich zmian i promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, trzeba będzie się rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że nie ma Reala w moim mieście...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa musze koniecznie podskoczyc i kupic!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie szkoda że u mnie w mieście ani w pobliżu nie ma Reala :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra wiadomość, jutro wybiorę się do Reala ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. O nieźle ;D dzięki za info ;)
    ___________________________
    Zapraszam do mnie na nowy ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Dobrze, że o tym piszesz, koniecznie się muszę wybrać do Reala i rzucić okiem na te perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, i będzie zamiast Reala Oszołom? :D Fajnie będzie, a nie na Krasne zapierdzielać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Już powoli widać zmianę asortymentu :) Mam nadzieję, że kosmetyczny też się pojawi, w Oszołomie kojarzę więcej rzadko spotykanych perełek, na które mogłabym mieć ochotę :)

      Usuń
  10. W takim wypadku muszę w realu zajrzeć na inne półki niż piwne :D
    Wiem, że tam tanio - polarki na zimę tanio nabyć można a z firmy dobrej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem co zrobią na miejscu reala. To już jest wiadome? Bo może ja o czymś nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do połowy przyszłego roku będzie tam Oszołom. A potem nie wiadomo, teren jest własnością Skanskiej, nie sklepu.

      Usuń
  12. http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10814
    Nie cieszyłabym się za wcześnie bliskością Auchan, ponieważ ten konkretnie sklep ze względu na odległość od Auchan Krasne i przepisy obowiązujące w tym względnie nie zostanie przekształcony lecz sprzedany. Chyba, że coś się w tym względnie zmieni, w co wątpię. Ja dzisiaj wybrałam się do Reala ale oliwek już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację!
      Cóż, pozostaje się cieszyć bliskością Auchan chociaż przez jakiś czas ;]

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!