Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Niedziela dla włosów #6

niedziela, 20 lipca 2014

Niedziela dla włosów #6

 

Po kilku "niedzielach" w środku tygodnia przyszła pora na "niedzielę" w sobotę :)

Po ostatnim wpisie Anwen postanowiłam znowu dać szansę odżywkowaniu przed myciem.
  • Olej monoi - macerat kwiatów Tiare w oleju kokosowym - dobry dla niskoporów i pięknie pachnie :)
  • Ziaja, Maska Intensywny Kolor - maska emolientowa ze średnio-zmywalnym silikonem, bez protein i ekstraktów
  • Pilomax, Wax, Szampon do włosów ciemnych
Szampon Wax otrzymałam na spotkaniu blogerek. Po pierwszym użyciu moje włosy są zadowlone, skalp niekoniecznie - ale będę musiała dać mu szansę w innych okolicznościach. Po raz pierwszy myłam włosy w wodzie ze studni - dość twardej ale bardzo zachwalanej przez domowników :)

W ramach przypomnienia - odżywkowanie przed myciem ma sens i jest dobrym sposobem dla:
  • zabieganych - odżywka nałożona na suche włosy nie spływa i można z nią spędzić nawet kilka godzin
  • osób z włosami skłonnymi do oblepiania - np niskoporowatymi, cienkimi
  • alergików i wrażliwców - odżywka nie spłukuje się całkowicie, więc ma styczność ze skórą tylko kilkanaście minut a nie kilka dni

Efekt? Miękkie, zdefiniowane loczki, nawet bez puchu :) Niestety do tego suchy skalp...
 


Efektu nie udało się uwiecznić dobrze na zdjęciu przez dwa małe powody :P

ciocia w akcji :)


A jak Wam mija weekend? :)

Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

19 komentarzy:

  1. Mój weekend mija tak, że gniję przed kompem i jestem szczęśliwa z tej odmiany :D fajny ten szampon, dawaj składa omnomnom!

    Obiecuję sobie wypad na ziajowe zakupy, koło mnie otworzyli wyspę z nimi, a ja ciągle trwonię kasę na coś innego. Może na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Loki jak zwykle śliczne :)
    Uwielbiam tę maskę Ziai.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej monoi mi się marzy do pielęgnacji skóry :) Piękne masz loki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdza, na całym ciele :>
      I dziękuję :>

      Usuń
  4. Loki idealne. Szkoda, że moje się tak nie układają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, acz obawiam się, że są tylko fotogeniczne :>

      Usuń
  5. Efekt bardzo ladny :)
    Ciocia niech a motylami polata, a dobre zdjecia wlosow nastepnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ dziękuję :>
      A złapaliśmy chyba z osiem + 2 świerszcze i żabę :)

      Usuń
  6. olej ten mam na liście już długo, a szamponu jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nakladasz maske to po niej nakladasz na wlosy jeszcze jakas odzywke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo różnie, tym razem po myciu już nic nie kładłam. Często wcieram tylko serum GP

      Usuń
  8. Ja od co najmniej roku olejuję włosy przed prawie każdym myciem (czyli co drugi dzień) i w sumie to średnio widzę poprawę, niezależnie od oleju/metody/czasu trzymania i właśnie postanowiłam: czas zamienić olej na odżywkę! Może to mi wreszcie da jakiś efekt...

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy pokochały odżywianie przed myciem. Nakładam na nie maskę, potem olej i są wniebowzięte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam odżywki właśnie z olejem monoi. Co ciekawe, moje wysokoporowate włosy bardzo się z nią polubiły. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primo - każdy olej ma prawo sprawdzić się na każdych włosach, tylko średnia jest taka a nie inna.
      Secundo - oleju w odżywce mogła być jeno kropla, wtedy nie ma wielkiego wpływu na działanie :)

      Usuń
  11. Czy Twoja praca ma jakis zwiazek z chemia ze masz taka wiedze?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Lubię drążyć temat, jeśli coś mnie interesuje!

      Usuń
  12. Olej Monoi-super sprawa, dobrze robić włosom takie kuracje
    Zapraszam do mnie www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!