Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Niedziela dla włosów #1

niedziela, 15 czerwca 2014

Niedziela dla włosów #1


Dobry wieczór!
Postanowiłam się zmobilizować i dołączyć do akcji Anwen :>
O włosy co prawda dbam cały czas, ale dawno przestałam notować efekty i spostrzeżenia, a przecież warto. Choćby dla funu.
Nie widzę też sensu zwlekać z pokazaniem się w nowej fryzurze - nie jest idealna, ale czy kiedykolwiek będzie i czy o to chodzi? :)

Zestaw
na noc: emulsja Zoxiderm na skalp (przeciwgrzybicza), tym razem nic na długość bo nie żałowałam b/s do reanimacji loczków (w tej roli odżywka Tara Smith, C Curls [KWC] )
M: Barwa Naturalna, Szampon z Lnem i Witaminami - prosty szampon z SLS, całkiem przyzwoity "rypacz"
O: maska Ruska Bania z miodem i jagodami + kilka kropelek olejku z ceramidami z Fitomedu - kompres na kilka minut

Efekt
Włosy trochę spuszone i nie do końca zdefiniowane ale miękkie i sprężyste! Jak na wietrzny dzień i wysoką wilgotność powietrza (i poprawkę, że przed chwilą się gimnastykowałam :P) to jest nieźle :)

zdjęcie z lampą, wieczorem po długim dniu :)
Ta-dam, oto mój aktualny fryz a'la Kopernik :) Najbliższa wizyta i fryzjera oznacza trochę mocniejsze wycieniowanie boków i tyłu i wysłużenie fryzury... niech tylko tam dotrę! ;)

Kopernik z przodu:



Tymczasem czekam na wpis Anwen, żeby się dowiedzieć, jakie cuda testowała tym razem :) Ostatnia wersja z truskawkami brzmi baaardzo apetycznie i gdyby nie wizja wydłubywania pestek z włosów - skusiłabym się :D

A jak wyglądają Wasze weekendowe spa?


Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

44 komentarze:

  1. Urocza jest ta fryzura :)
    Ja jako kręconowłosa pewnie nigdy bym się na taką nie zdecydowała, ale u innych bardzo podobają mi się takie krótkie loczki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja się lubię w loczkach każdej długości :D

      Usuń
  2. Ja przed chwilą przypomniałam sobie o żelatynie i to ona wylądowała na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe :D
      Jako laminowanie czy jakaś inna mieszanka?

      Usuń
  3. ale masz mega włosy!
    moja niedziela dla włosów będzie jutro ;) ale pewnie olejowanie i nawilżanie maską :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzurka wygląda swietnie :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zasłaniasz twarz.

    Fryzurka bardzo ładna, Kopernik był mniej kręcony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co wam moja twarz :P

      Dziękuję.
      Kopernik może i był kręcony, tylko rozczesywał? :P

      Usuń
  6. Jakie loczki <3 jak moja siostra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tak sobie na Ciebie patrzę, to mam ochotę na trwałą. Tylko że mam bardziej wrażliwe włosy. I źle bym wyglądała w lokach (okrągła jak piłeczka twarz). ;) i nigdy nie noszę rozpuszczonych włosów, więc nie wiem po co mi te loki. Ale i tak bym chciała (chyba PMS nadchodzi). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się trochę pougniatałam :D

      Usuń
    2. Piękny wywód :D Uśmiechnęłam się szeroko :D Taki swojski :D

      Usuń
  8. Nie miałam pojęcia że masz tak króciutkie włosy. Wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niniejszym, najkrótszowłosa włosomaniaczka w blogosferze :P
      Dzięki!

      Usuń
    2. Ale Ty zapuszczasz a ja niekoniecznie ;)

      Usuń
  9. Świetnie, Pani Kopernik!
    Pozdrawiam właśnie z Torunia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jak Ci tak do twarzy z Kopernikiem :)
    Niech olejek fitomedowy służy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :)
    Zauważyłaś związek między skrętem a wilgotnością powietrza? Teraz punkt rosy jest stosunkowo niski jak na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy wyglądają super, jest ich dużo i świetnie błyszczą :) Bardzo mi się podobają, takie mięsiste, aż chciałoby się ich dotknąć :)
    Ja tym razem nie publikuję nic, bo nie dałam rady zrobić zdjęć, ale zajęłam się nawilżaniem skalpu - ostatnio trochę mnie swędzi i przesuszenie go to chyba jedyne co mogłam mu zrobić, więc w ruch poszła maska z siemienia z nawilżającymi półproduktami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne... a gdyby były 3 razy dłuższe i zachowały taki sam skręt to ideał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na długich niestety trwała mi nie łapie, za ciężkie :)

      Usuń
  14. Masz najpiękniejszą trwałą, jaką widziałam! Wow, jakie witaminy! :D (sorki, że milczę ostatnio, sesja mnie dopadła, dochodzę do siebie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Ucz się ucz, a potem korzystaj z wakacji :P

      Usuń
  15. który krem z isany będzie lepszy dla włosów i skóry głowy pod względem składu, isana med 10 % mocznika czy 5 % mocznika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składowo obydwa są podobnie dobre i dość różne. Do włosów i skalpu wybrałabym 5% ze względu na lżejszą konsystencję i łatwiejsze zmywanie

      Usuń
    2. Ale wieksza ilosc mocznika powinna lepiej nawilzac tak?

      Usuń
    3. Opisałabym 10% jako natłuszczającą a 5% jako nawilżającą, mam obie.

      Usuń
    4. 10% może na dłuższą metę niepotrzebnie rozmiękczyć włosy, przecież to złuszcza w dużych stężeniach

      Usuń
    5. Dziekuje:-)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawa fryzura, ma ogromny potencjał :)
    Wydaje mi się że ładnie wyglądałyby w asymetrycznym dobieranym warkoczyku.
    Kurczę jak ja bym chciała takie loczki choc jeden dzień w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często robię małe dobierane warkoczyki i zaplatańce przy twarzy :)

      Usuń
  17. Świetne masz włosy. Moim ideałem są właśnie krótkie fale i loki. Sarah w sex and the city miała w którymś sezonie właśnie takie idealne loczki przed ramiona. Szkoda ze moje się kręcą tylko gdy są dłuższe i mocno cieniowanie. Wiec mam krótsze i proste :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A szkoda faktycznie, na krótkich wiele włosomaniaczych zakręconych trików nie działa :/

      Usuń
  18. Dużo masz tych włosów :D I jakie kręciołki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na zdjęcia po wizycie u fryzjera, bo mam podobną fryzurę i też myślę o podcieniowaniu tyłu. Cieszę się, że nie wszystkie włosomaniaczki mają długie włosy - ja sama nie przepadam za długimi ani u siebie, ani u innych (chociaż dawno temu miałam do kolan). Włosy masz piękne, zadbane i dzięki Twojemu blogowi zaczęłam też dbać o swoje. Pozdrawiam Cię serdecznie! Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę przy okazji jutrzejszej "niedzieli" w takim razie :) Zdążyłam być u fryzjerki, poleciały same końcówki a różnica jest duża!
      Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  20. Ja każdej niedzieli mam długa kurację Pilomaxem (w tygodniu nie poświęcam na włosy tyle czasu). 40 minut pod samą maską w niedzielę to dla mnie ogrom czasu dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!