Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Ogłoszenie :)

niedziela, 18 sierpnia 2013

Ogłoszenie :)

Cześć Wam!

Naszło mnie na podsumowania! I w związku z tym porządki :) Otóż - na moim blogu opublikowałam już ponad 300 wpisów! Z czego zdecydowana większość jest na konkretny temat, zaledwie kilka "o niczym"...
Zdarzyło mi się już kilka razy, że brałam się za pisanie posta, który już wisiał na blogu od kilku miesięcy!! Jeśli nawet ja się gubię w gąszczu wpisów - to Wy pewnie tym bardziej?
Zebrałam więc listę wszystkich postów i podzieliłam je tematycznie :) 
Przez najbliższe kilka dni będą się ukazywały kolejne spisy, po jednym dziennie, żeby nie zasypać Was gradem linków naraz :P

Kategorie główne:

Obserwatorki i obserwatorzy facebookowi mogli zauważyć też, że odkurzam najstarsze wpisy. Nie ingeruję w treść, bo nie chcę, żeby straciły swój nieoszlifowany urok :) Ale czasem warto np dodać link do kontynuacji tematu, uzupełnić informacje, których wtedy nie miałam, uszczegółowić opis wrażeń czy zmodyfikować tytuł wpisu tak. aby kojarzył się z tematem. Takie tam drobiażdżki :)

Znowu wyjeżdżam, więc na wszelkie uwagi postaram się zareagować po powrocie!


Buziaki!
post signature

10 komentarzy:

  1. Coś Ci się porobiło z podstronami u góry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoj :/
      Jaką masz przeglądarkę? Bo ja mam 3 i pod każdą menu wygląda inaczej :(

      Usuń
    2. Pewnie Chrome bo u mnie to samo. :(
      zrzut ekranu

      Usuń
    3. tez mam chrome i niestety nic nie widac:(

      Usuń
    4. na safari również coś nie halo :/

      Usuń
    5. Niedobrze :( Miałam nadzieję, że to tylko u mnie ;] Na ff jest cacy!

      Usuń
    6. W Chrome nie ma, ale w Mozilli jest ;)

      Usuń
    7. Zrobiłam w prawym górnym rogu tymczasowe menu awaryjne. Spróbuję coś zadziałać z tym docelowym rozwijanym... Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, informatyka nie jest moją mocną stroną :)

      Usuń
    8. Teraz działa?
      Teraz dla odmiany wywaliło menu nad nagłówek ale przynajmniej działa na moich 3 przeglądarkach :)

      Usuń
  2. Jestem za i na pewno te posty sobie przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!