Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Fotorelacja z zimowego wypadu

wtorek, 8 stycznia 2013

Fotorelacja z zimowego wypadu

Witam serdecznie :)
Pamiętacie o mnie jeszcze? :)
Na kawałek solidnego włosowo-pielęgnacyjno-wiedźmowego wpisu musicie jeszcze poczekać. Zasilam szeregi rodaków chorych na grypę czy coś w ten deseń i dopiero na jutro dostałam się na wizytę do lekarza... Tymczasem wspomagam się syropkami, herbatą z lipy i czarnego bzu z sokiem malinowym, imbirem, miodem... i śpię.

A kiedy nie śpię - pochłaniam drugą już książkę - poradnik o odżywianiu wg Pięciu Przemian, tzn wg podejścia prastarej medycyny chińskiej - i przyznam się Wam, wiedźma złapała bakcyla, nie tylko tego zmuszającego do leżenia w łóżku! Kiedy uporządkuję sobie w głowie informacje i jakoś ulokuję je na moim gruncie i w moich realiach - spodziewajcie się wpisu na ten temat!

Tymczasem - mała fotorelacja z zimowego wypadu.

WIEDŹMA W POSZUKIWANIU ZIMY...
(zdjęcia można obejrzeć w powiększeniu)

Especially for you - kolaże!

1. Zakamarki Zalewu Solińskiego 2. Zatrzymał się czas - dosłownie w postaci popsutego zegara w domku
3. Zalew skuty lodem 4. Wiedźma stąpa po kruchym lodzie

1. Fantastyczne formacje śnieżne na Połoninie Wetlińskiej 2.3.4. Las zimowy

Połonina Wetlińska - schronisko PTTK "Chatka Puchatka" i widoki zeń

Kolaże wykonałam przy pomocy darmowej aplikacji on-line: http://www.ribbet.com

A teraz wiedźma wraca pod kołderkę...

Pozdrawiam
Czarownicująca


   

26 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tego wypadu! :-)

    Te śnieżne formacje są niesamowite. Uwielbiam takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia!:) mnie też dopadło przeziębienie tyle, że po Świętach, wiec jakoś sie z nim uporalam będąc w domu:) Piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny jak pięknie! :D Góry są cudowne <3 nie mogę się doczekać, aż sama wreszcie pojadę wyruszyć na szlak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, chętnie poczytam o tym odżywianiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno w Bieszczadach nie byłam... Chociaż nie wiem, czy pokusiłabym się zimą, bo straszny ze mnie zmarźluch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lesie nie jest zimno, można się nieźle spocić :D
      Albo czas zainwestować w bieliznę termoaktywną...

      Usuń
  6. Piękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duuużo zdrowia :) Ja na razie dzielnie opieram się grypie, ale coś czuję, że stoi za drzwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szybkiego powrotu do zdrowia:) czytałam tą książkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo i jak wrażenia? Przekonała Cię choć troszkę?

      Usuń
  9. Ale zazdroszczę! Przepięknie wyglądają połoniny zimą, a ja byłam tam zawsze latem. Super zdjęcia, dużo zdrówka życzymy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam tam tylko latem, zimą wszystko jest równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjęcia , piekne widoki:) zdrówka zyczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako,że kocham góry miłością nigdy nie słabnącą - jak widzę takie zdjęcia i wiem,że ja siedzę daleko od nich, to aż mnie w dołku ściska... Ale Ci zazdroszczę! Góry zimą, to takie piękne przeżycie... :) Prosimy o więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wypad :) Zazdroszczę wycieczki, przydałaby mi się:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię na to popatrzeć na zdjęciach.

    Osobiście preferuje wyjazd w ciepłe rejony:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Widać też, że pogoda dopisała! A Ty wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowiej Wiedzmo, zdrowiej i czekam na wpis o chinskiej medycynie.

    Zdjecia sa cudne, sloneczko, snieg- pozazdroscic. Bieszczady <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak aptrze na śnieg za oknem i śnieg na twoich zdjeciach myślę o tym, że w tym roku chyba po raz pierwszy nie było śniegu na święta Q^Q

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!