Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Składy kosmetyków Pilomax

wtorek, 2 września 2014

Składy kosmetyków Pilomax


Jakiś czas temu zostałam poproszona o zamieszczenie składów kilku kosmetyków na blogu. Nie powiedziałabym, że prośby były liczne, ale biorąc pod uwagę, że składy nie są dostępne w internecie - spełniam prośbę :)

(Wszystkie zdjęcia można powiększyć).


Wax Daily, Szampon codzienny do włosów zniszczonych ciemnych  [KWC]

Szampon ma potencjał na łagodny produkt do częstego mycia.







Wax Daily, Szampon codzienny do włosów zniszczonych i cienkich bez objętości [KWC]

Szampon ma potencjał na "rypacza" ale nie bezlitosnego - powinien pozostawić włosy czyste ale nie szorstkie, nie dzięki silikonom ale antystatykom i kolagenowi.




Wax, Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych `Daily Mist` [KWC]

Bardzo zaskakujący składowo produkt - oprócz wody i konserwantów ma bardzo małe stężenia wygładzaczy (silikony, poliquaty i antystatyki). Jakimś cudem działa! :)



Wax Express, Odżywka do włosów zniszczonych normalnych i grubych [KWC]

Odżywka ziołowo - proteinowa z małą dawką emolientów, bez oblepiaczy. Według moich obserwacji tego typu kuracje nie są odpowiednie dla grubych włosów, tym bardziej suchych i sztywnych - dla takich lepsze powinny być kuracje emolientowe.



Wax Express, Odżywka do włosów zniszczonych cienkich i bez objętości [KWC]

Produkt zapowiada się na lekką odżywkę nawilżającą (humektantową).



Mam nadzieję, że składy się przydadzą i pomogą Wam podjąć decyzję odnośnie zakupu :)

Pamiętajcie, że opinie o składach to w dużej mierze zgadywanka, na podstawie składu nie zawsze da się opisać kosmetyk oraz że składy nieciekawe według mnie mogą skrywać produkty idealne dla kogoś innego.

A może znacie te produkty? Skrobnijcie o nich zdanie w komentarzu :)


Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

23 komentarze:

  1. dokładnie, ta ostatnia odżywka jest bardzo lekka : ) a na szampon ten delikatny muszę spojrzeć, nawet nie wiedziałam, że mam delikatny szampon od nich : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bs mnie nie oblepia, co za sukces :) ostatnio uratowała mi fryzurę kiedy potrzebowałam czegoś na gwałt a pewna maska doprowadziła do gniazda na mojej głowie :/ tylko sam atomizer mi nie pasuje, ale przelałam do czego innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te produkty, ale ciężko u mnie w mieście z ich dostępnością, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam jeszcze nic z tych produktow. Musze wyprobowac ktorąś z tych masek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem na etapie poszukiwania kosmetyków idealnej. Zaczynam zagłębiać się w kwestię pielęgnacji moich wysokoporowatych (chyba) włosów. Kiedyś, kiedy jeszcze funkcjonowałam w blogosferze, regularnie Cię czytałam i wiem, że znajdę u Ciebie dużo ciekawostek. Teraz wracam do blogosfery i do Ciebie :)
    A kosmetyków Pilomax nie miałam okazji używać i jakoś mnie nie kuszą.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :) Pytanie nie dotyczy tego wpisu, ale mam nadzieję, że tutaj go zauważysz :)
    Jak odróżnić łupież od podrażnienia i wysuszenia skalpu? Czy to może jedno i to samo?
    Mój skalp szybko się przetłuszcza, głowę myję codziennie. Ostatnio zauważyłam, że pojawiają się malutkie białe łuski na głowie, więc od razu pomyślalam - ŁUPIEŻ! Najpierw w ruch poszedł olejek kokosowy zmieszany z rozmarynowym i z drzewa herbacianego. Sytuacja nadal bez zmian. Przeczytawszy opinie na wizażu pobiegłam po Dercos do łupieżu tłustego i teraz nim myję włosy. I nagle coś mnie tknęło. Zaraz po myciu obserwując swoją skórę zauważyłam, że mimo to że myłam włosy 5 minut temu przy skórze głowy jest pełno malutkich białych łusek - tak jakby skóra była podrażniona. I teraz jestem w kropce, bo nie wiem już zupelnie czym traktowac swój skalp. Czy to łupież czy może podrażnienie mocnym Dercosem, szamponem z mydlnicą i olejami z dodatkiem indyjskich ziół. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii, bo ja zaczynam podchodzić do tematu zbyt subiektywnie. Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o najważniejszym - włosy wypadają przy tym jak szalone :(

      Usuń
    2. Najpierw zapisz się do lekarza i zbadaj tarczycę.

      Następnie - też mi wię wydaje, że tam może być podrażnienie ale infekcji nie da się wykluczyć. Na swojej głowie zastosowałabym (a raczej stosuję) łagodne myjadła (napewno nie szampon na łupież tłusty), łagodne środki p/grzybicze (np olej kokosowy z olejkiem ale obydwa oszczędnie i na krótko) i nie dokarmiać infekcji, czyli pielęgnacja minimum i z ominięciem skóry.
      Nie wiem jak będzie u Ciebie, u mnie zioła pogarszają sprawę ale mogą pomóc.
      I obserwuj :)
      I jeszcze raz - do lekarza jak się nie uspokoi :>

      Usuń
  7. Mam pytanie: czy "Isana Med-Creme-Oel Dusche" nadaje sie do oczyszczania włosow? Tak raz ja jakiś czas. Posiada SLS, ale przed nim ma przecież olej. Pytam, bo szukam oczyszczacza bez betaine, a ten wydał mi sie przyjazny ._.'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, to bardzo łagodne i bardzo przetłuszczone myjadło, raczej nie poradzi sobie z oblepiaczami.

      Usuń
    2. Czyli szukamy dalej :D.
      Dziękuję^^'.

      Usuń
  8. trzeba ich sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam je i cały czas używam......tak puszystych włosów, pełnych blasku nie miałam nigdy. Kiedyś nawet spróbowałam czegoś innego ale szybko wróciłam do Pilomaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna linia kosmetyków do włosów wymagających. ekspresy są codzienne, spa jest ekskluzywnie weekendowe. można zaufać tym kosmetykom. mają fajny skład, i są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna linia kosmetyków do włosów wymagających. ekspresy są codzienne, spa jest ekskluzywnie weekendowe. można zaufać tym kosmetykom. mają fajny skład, i są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampony są ekstra, a te maski ekspress jeszcze fajniejsze. Bardzo je lubię i polecam tym którzy nie mają wiele czasu a chcą dbać o siebie dobrymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampony są ekstra, a te maski ekspress jeszcze fajniejsze. Bardzo je lubię i polecam tym którzy nie mają wiele czasu a chcą dbać o siebie dobrymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Expressy moim zdaniem są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta marka jest bliska memu sercu, ponieważ kiedys uratowały moje włosy przed ścięciem ich na krótko. Od tamtej pory używam tylko ich a moje włosy mają się świetnie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  16. Otrzymałam w prezencie express i uważam, że jest to świetna maska na poranny prysznic. Malwina

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłe moje a miałyście może coś z serii tricho od Pilomax?

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!