Wiedzma bloguje (Czarownicująca): TAG Liebster blog

środa, 21 listopada 2012

TAG Liebster blog

TAG :D

Lepiej późno niż wcale :)

Zostałam nagrodzona - zaproszona do tej zabawy przez Roulinę , sama zaprosiłam się na pytania Łojotokowej Głowy i Ani, jedno zaproszenie niestety ma niepoprawny adres a jedno przeoczyłam i nie potrafię znaleźć... Bardzo tę osobę przepraszam, proszę odezwać się w komentarzach i naprawię niedopatrzenie :)
Za wyróżnienia bardzo dziękuję :)
ZASADY
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował

Pytania Łojotokowej Głowy KLIK


1. Jak długie masz włosy?
Najdłuższe za obojczyk, najkrótsze do ucha

2. Jaki pielęgnacyjny eksperyment wspominasz najlepiej?
Maska z żelu lnianego z lecytyną i olejem lnianym. Moje najlepsze włosowe odkrycie 2012!

3. Co robisz w wolnym czasie, gdy nie poświęcasz go na prowadzenie bloga?
Praca, sen, czasem trochę ruchu ;] Niewiele mam tego czasu, jak pewnie wszystkie pracujące na pełny etat blogerki

4. Uważasz siebie za optymistkę, realistkę czy pesymistkę?
Mieszanka wszystkiego, chyba jestem realistką ale wesołą. Lubię być przygotowana na różne okoliczności, nie lubię nie wiedzieć co mnie czeka.

5. Czy lubisz babskie wyprawy do centrum handlowego?
Owszem :) Z kilkoma koleżankami właśnie tak spędzamy czas - "czekoladen i rossmannen" :)

6. Jaką ciekawą książkę ostatnio przeczytałaś i możesz polecić innym?
Nie książka a seria, która jest moim lekiem na jesienną deprechę

Terry Pratchett, Seria "Świat Dysku"

7. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszelakiej! Od heavy metalu po folk :)

8. Co sprawiło, że zostałaś włosomaniaczką?
Zabawna sprawa - uczulenie na farbę do włosów :)

9. Jaka jest Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu?
"...jeszcze 5 minut..."
następna: "jeszcze 5 minut" :)

10. Jesteś osobą o anielskiej cierpliwości czy raczej nerwusem?
Nerwusem :) Spytajcie "moje" dzieci :P

11. I na koniec wymień 5 cech, za które lubisz siebie :)
Upór, rozmach, kreatywność, techniczno-logiczna inteligencja, wrażliwość i wielorakość (i oczywiście skromność :P )

Pytania Rouliny KLIK


1   Co było powodem podjęcia decyzji o założeniu bloga?
Chęć zgromadzenia notatek w jednym miejscu. W sumie nadal tak jest

2   Na bezludnej wyspie bezwzględnie musiałabyś mieć ze sobą...
Muzykę - odtwarzacz z niekończącą się baterią lub instrument

3   Czy jest coś, co zawsze działa na Twój uśmiech Smile?
Jak mi ktoś zgina palec przed nosem, taki ruch "ho no tu" - dosłownie ryczę ze śmiechu :)

4.  Jakie jest Twoje największe odkrycie kosmetyczne?
Trudno zdecydować...
Chyba maska Bingo z masłem shea jako myjadło i baza odżywkowa.
I wszystkie oleje :)

5.  Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Sweterek kardigan w zdecydowanym kolorze - mam ich sporo

6.  Czy masz jakieś swoje osobiste dziwactwa, którymi chciałabyś się podzielić Laughing?
Jaaa? jaaaakie dziwactwa :P
Jestem bałaganiarą i pedantką w jednym - w pokoju mam ciągle nieład bo lubię mieć wszystko pod ręką - a w szafach organizację idealną, kosmetyki posegregowane wg systemu a ciuchy ułożone wg funkcji, równiutko jak od linijki.

7.  Czy jest coś (film, książka, komiks, serial itd.) co możesz polecić?
Film: No reservations (pol. Życie od kuchni) 2007 z Catherine Zeta-Jones
Serial: Big Bang Theory (pol. Teoria Wielkiego podrywu)
Książki: seria Świat Dysku Terry'ego Pratchetta


8. Gdybyś mogła być jednego dnia niewidzialna, albo jednego dnia mogłabyś latać, co byś wybrała?
Latanie :) Jak prawdziwa wiedźma - na miotle

9.  Gdybyś była zwierzęciem to jakim?
Jakimś zapadającym w sen zimowy, małym i zwinnym ssaczkiem


10.Jeśli mogłabyś mieć dowolną umiejętność, to co by to było?
Zatrzymywanie czasu (bez opcji cofania się w czasie lub przewidywania przyszłości, te uważam za niebezpieczne i zbyt kuszące :P)


11.Zanim wypuściłabyś złotą rybkę z powrotem do wody, jakie trzy życzenia byś wypowiedziała?
Chyba standard: szczęście i pomyślność dla mnie i moich bliskich, lekarstwa na nieuleczalne choroby i ogólny dobrobyt.

Pytania Ani KLIK

1. Najczęściej odwiedzany blog 
Kiedyś zaglądałam tylko na kilka blogów, był to np blog Anwen. Teraz zaglądam na wszystkie obserwowane przeze mnie blogi w miarę pojawiania się na nich nowych notek.

2. Największa życiowa gafa 
Było ich tak wiele, że trudno wyłonić największą :) Jestem bardzo bezpośrednia i często wiele moich normalnych i typowych zachowań może być odebrane przez osobę z zewnątrz jako faux pas ;P Znajomi na szczęście są bardzo wyrozumiali.

3. Ulubione śniadanie 
Parówki :D - powiedziała mistrzyni zdrowego odżywiania :)

4. Rzecz bez której nie możesz się obejść 
Tylko jedna?? Będzie ciężko...
Coś do upinania włosów i telefon

5. Ulubiona aktywność fizyczna 
Step irlandzki i wszelkie formy nieszkodliwego wyżywania się :)
I śmiech do rozpuku :D

6. Twój patent na ułatwienie sobie życia/pracy/czegokolwiek 
Dzielenie wszystkich zadań na maleńkie i małe nagrody za wykonanie każdego z nich

7. Ulubiony program w tv 
Nie oglądam TV, ale lubię programy poradnikowe dla pań

8. Coś zaskakującego o Tobie 
Możemy zaliczyć odpowiedź na pytanie nr 6 Rouliny? :)

9. Twój sposób na relaks 
Codzienny relaks: leżenie bykiem i serial albo lekki film, aktywniej mieszanie kosmetyków :D
Porządny i od święta: aktywny wyjazd w Bieszczady!

10. Najgorszy bubel kosmetyczny 
Oj chyba ta odżywka do paznokci... (KLIK!)
Od kiedy nauczyłam się analizować składy na szczęście nie miewam wielu bubli kosmetycznych :)

11. Na co marnujesz najwięcej czasu?
Na zbieranie się w sobie do zrobienia czegokolwiek. Zwalam winę na jesienno-zimową deprechę i zabiorę się za siebie od Nowego Roku ;] W tym roku to może nie tylko symboliczny dzień, ale faktycznie punkt zwrotny, mam nadzieję :)


~ ~ ~

Jako, że prawie wszystkie blogerki odpowiedziały na ten TAG - nominuję wszystkie chętne blogerki, które mają ochotę odpowiedzieć na dowolne 11 z zadanych mi pytań :)

Pozdrawiam
Czarownicująca

20 komentarzy:

  1. mam takie same myśli zaraz po przebudzeniu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewiórki(pierwsza myśl przy zwierzęciu i śnie) nie zapadają na sen zimowy, ale ja chętnie byłabym takim stworzonkiem, które nie wyściubi w zimę noska z norki :d Kotek! Domowy! :D
    Byłam dzisiaj w Tesco i... nie ma Bingo Q.Q

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta niekończàca się bateria do odtwarzacza muzyki na bezludną wyspę nazywa się bateria słoneczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza myśl po przebudzeniu jest mi bardzo dobrze znana. bardzo fajne odpowiedzi, dobrze mi się je czytało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja,ja,ja nie odpowiadałam! To sobie odpowiem :-) Skoro na dodatek sobie można wybrać pytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem pedantyczną bałaganiarą:D mam zawsze perfekcyjny porządek w szafkach i szufladach, wszystko poukładane według jakiejś-tam logiki, natomiast na zewnątrz wiecznie syf;):D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Twoje" dzieci? :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciocią dwóch szkarbów, nie mam jeszcze swoich więc są dla mnie szczególni

      Usuń
  8. Miło dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej ;)
    A teraz mam takie pytanie które dzisiaj przyszło mi do głowy otóż niektóre dziewczyny piszą na swoich blogach, że używają niektóre odżywki d/s jako odżywki b/s skąd mam wiedzieć jakie odżywki mogę też stosować jako te b/s? Tzn czego nie powinno np być w takich odżywkach?

    Z góry dzięki za odp :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko: mialas moze "Crema alla cheratina keratin"? Co o niej sadzisz? Proteiny itd... Porownanie z latte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam zadnej z nich, a na skład patrząc zawartość protein będzie podobna czyli znikoma

      Usuń
    2. A polecisz coś dobrego(łatwo dostępnego) z proteinami? (bingo szukałam nawet w innym mieście, Tesco zawodzi, jest gdzie indziej?) bez silikonów?

      Usuń
    3. Artiste odżywka odbudowująca (? - różowa; w drogeriach natura), poza tym nie polecę bo moje włosy nie chcą protein i ich raczej unikam;
      olbrzymia lista jest tu: http://czarownicujaco.blogspot.com/2012/07/odzywki-do-wosow-z-proteinami.html

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!