Wiedzma bloguje (Czarownicująca): O wszystkim i o niczym

niedziela, 26 lutego 2012

O wszystkim i o niczym

DZIĘKUJEMY :)
Dziękuję wszystkim bardzo za żywe zainteresowanie po publikacji marchewkowej inspiracji u Anwen :) Jest mi szalenie miło, że pomysł się spodobał - ba, że się sprawdza też u innych! Dajecie mi motywację do dalszego blogowania, kolejnych eksperymentów, nowych wpisów :)
Proszę pisać, jak się Wam sprawują marchewkowe inspiracje :D

***
POLECAMY - KONKURS
Na blogu mojej "biochemicznej siostry" - Italiany trwa konkurs, w którym można wygrać kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe wykonane samodzielnie przez Italianę :) Sama mam chrapkę na nagrody więc zapraszam też wszystkich :)
Szczegóły TUTAJ

Leniwie i niedzielnie pozdrawia wiedźma - znad pysznej kawy :)

8 komentarzy:

  1. marchewkę przeczytałam w anwen i tak trafiłam do Ciebie z czego bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją opinię jak i zmieniony nieco przepis znasz pewnie juz od Anwen ;) więc nie będę się powtarzać ;)

    Powiem tylko, że dzieki wpisowi Anwen również trafiłam do Ciebie i będę Cię czytywała ;)

    Pozdrawiam, Ula ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak już wiem, Twój mail bardzo mnie ucieszył :)
      Swoją drogą genialny pomysł z cebulą - siarka i na włosy i na cebulki a może też na łupież pomóc :D Może napisz, skąd Ci się pomysł na cebulę wziął?

      Usuń
    2. Aaaaa i chciałam dodać że - zapraszam Cię bardzo na zakręcony wątek na wizażu :D http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=592027
      wspólnymi siłami zrobimy z Twoich rulonów cuda :D
      Wydaje mi się że mam podobny typ skrętu - takie właśnie rulony, ale okaże się jak mi włosy podrosną :)

      Usuń
  3. no niestety mi nie zawsze takie wychodzą - no ale dopiero sie ucze je zrozumiec ;) ale po tej marchewce to bylam w szoku, moze nie byly cale wlosy tak skrecone, ale bylo znacznie wiecej ich :) w tym momencie mam mokre wlosy i czekam az wyschna ale chyba cos nie tak zrobilam, bo juz nie chcą wgl takiego kręciołka zrobic, będą pewnie tylko fale rano ;)

    A na dodatek około 130 włosów mi podczas mycia teraz wypadło - załamka ! ;/

    Pomysł na cebulę;) Hmm :D jakis spontan :D Akurat byly przyniesione warzywa na rosół :D i mi sie przypomniał ten wpis o marchewce więc, mówie czemu nie ;) a że cebula byla pod ręką to też dałam, i wszystko jak leciało tez ;) ot, zupelny przypadek ;)

    Ula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Falki są bardzo kapryśne. Wiele zależy od pogody, wilgotności powietrza i to w kilku aspektach...
      Uważaj na cebulę. Może pomóc odnośnie wypadania ale też może podrażnić skórę

      Usuń
  4. z reguły nic mnie nie uczula, nie jestem alergikiem i zadnych reakcji takich podraznieniowych nie miewam więc chyba nie mam czego się obawiać ..

    Koniec końców wstałam rano i ani to proste bylo ani pofalowane, ze mialam dwa wyjscia - prostownica lub upięcie, a że wczoraj upiełam a dzis chcialam rozpuszczone to wybralam niestety pierwsza opcje ;O

    Ale nie uzywam czesto prostownicy ;)

    Ula

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować z tą marchewką bo moje częściowo (od ucha w dól) fale i część serpentynki są wstrętne, mimo, iż natłuszczam olejami od miesiąca.
    Dzięki że jasteś:)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!