Wiedzma bloguje (Czarownicująca): "Podejrzane" promocje Rossmanna ;)

sobota, 23 lipca 2016

"Podejrzane" promocje Rossmanna ;)


Hejka!
Piszę do Was na szybko - dawno zakupy nie wzbudziły we mnie tyle emocji ;)
Byłam w Rossmannie. Nie jestem na bieżąco z promocjami i ostatnio raczej nie chadzam po drogeriach "dla relaksu", jak mi się to zdarzało jeszcze ostatnio. Czy to normalne więc, że pojawiają się obniżki na pojedyncze produkty o 50% i więcej? Oprócz promocji tematycznych, jak na kolorówkę itp?

Balsam myjący Babydream fur Mama, czyli uniwersalny łagodny uniwersalny produkt do mycia jest obecnie za 6,99 zamiast 13,99, co pewnie zainteresuje wiele z Was. Sama do tej pory nie mam o nim zdania, więc chętnie dam mu teraz następną szansę!
Turbo hiper antyperspirant w kremie Rexona Maximum Protection za 6,99 zamiast 26,99 to coś dla "wylewnych" - siła blokera i łagodność zwykłej "kulki".

Obniżki są tak duże, że aż sprawdziłam niemiecką stronę Rossmanna, czy aby produkty nie mają zniknąć z oferty (mam wrażenie, że u nich dzieje się to najpierw, więc można próbować tam śledzić losy swoich ulubieńców ;) ) - ale nie, są bezpieczne.

Na koniec - kremowy żel pod prysznic Isana Oil & Care (3,29, bez promocji) zainteresował mnie na tyle (tzn zawiera masło shea), że też wylądował w koszyku. Domownicy się ucieszą - kolejna butelka w łazience :)

Zaciekawiły mnie za to te dwa specyfiki do włosów. Znacie je? Możecie mi je polecić, do moich suchych, niesfornych ale nie zniszczonych fal? Też są obecnie tańsze, choć różnica ceny nie jest już tak spektakularna ;)



Ściskam!

42 komentarze:

  1. Z kartą "rossne " balsam do kąpieli BdfM mozna kupić nawet za 6,29. Co jakiś czas cena jest windowana do 9,99 lub 13,99 Przez pewien czas uzywałam tego produktu i kupowałam wyłącznie podczas promocji "6,99".
    Ps. świetnie nadaje się do demakijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta odżywka pomarańczowa licha, mam, stoi, użyłam dwa razy, trochę skleja włosy choć tworzy fale, ale na drugi dzień wyglądają fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zastanawiam się nad nią od kiedy się pojawiła.

      Królestwo za dobry krem do loków!!!

      Usuń
    2. A czy Nivea nie ma czasem takiego w swojej ofercie? Tak mi sie cos kojarzy :)

      Usuń
    3. Popieram, o ile zaraz po nałożeniu fale ładnie wyglądają, to drugiego dnia jest koszmar :(
      Też bym chętnie jakiś dobry krem poznała :D

      Usuń
    4. Ja stosuję balsam do loków z Nivea i jest ok, ale szukam czegoś lepszego :)

      Usuń
    5. Polecam krem do lokow firmy Creighton's, Enhance and Perfect Curl Cream (rozowa tubka 200 ml). Uzywam od marca/kwietnia po kazdym myciu i mam wiecej niz polowe tubki jeszcze. Wlosy sa miesiste i loki lepiej sie trzymaja (na trzeci dzien moze trzeba dac cos b/s ale nie jest zle). Nie obciaza, nie tlusci, jest fajny. Jedynym minusem moze byc cena, 29 zl na przecenie w Rossmanie...

      Usuń
    6. @Maria Agdalena - robisz smaka :D zwrócę na niego uwagę

      Usuń
    7. Tez jestem w posiadaniu pomaranczowego kremu i egekty slabe. Podkreslenie skretu znikome, a na drugi dzien posklejane i oklapniete loki. Na razie pozostaje z zelem z siemienia xD

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. @FairyHair dzięki za przestrogę ;)

      Usuń
  3. Ta odżywka pomarańczowa licha, mam, stoi, użyłam dwa razy, trochę skleja włosy choć tworzy fale, ale na drugi dzień wyglądają fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem widuję takie obniżki i za każdym razem zastanawiam się czy powinnam wziąć bo już nie będzie czy to taki chwyt marketingowy żebyśmy kupiły wszystko jak leci albo czy może termin ważności się nie kończy... albo kosmetyki były wcześniej otwarte... Oficjalnie dałam sobie zakaz na takie zakupy po tym jak dostałam łupieżu po promocyjnym szamponie, a płyn micelarny śmierdział mokrą ziemią chociaż wszystkie recenzje na niebie i ziemi wskazywały, że ma przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. To myjadlo BfM kiedys mialam. Do mycia glowy sie nie sprawdzilo, bo na skorze dawalo efekt jak mycie odzywka (czyli u mnie swiad!), a na dlugosci nie zmywalo oleju tak pieknie jak np. balsamy Mrs. Potter's. Za to z przyjemnoscia zuzylam do ciala i ze wzgledu na otulajacy zapach najchetniej wracam do niego zima :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy widziałaś, ale niektóre produkty są obniżone o 10 gr, inne o ponad 50%. Więc warto zwracać uwagę na cenę sprzed promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten produkt do stylizacji, jednak moim zdaniem za bardzo skleja.. moje włosy nie przepadają za takim efektem

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba będę musiała skoczyć do rossmanna po tą rexonę... Taka obniżka? A ich produkty są u mnie skuteczne więc warto wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywkę BFM miałam kilkakrotnie i do olejowania włosów sie u mnie niestety nie sprawdzała, ale stosowałam ją jako dodatek do masek oraz do smarowania ciała :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mi brakuje zakupów w rossmanie. Teraz wpadam wykręcam wózkiem między półkami, ściągam dwulatka z półek i lecę do kasy. Nie mam czasu na nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko... nie pomyślałam o tym aspekcie macierzyństwa ;D

      Usuń
  11. ~miałąm to myjadło BFM. ale stosowane na skalp bardzo podrażniło go i ŁZS mi zaogniło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio też w Rossmannie był mocno przeceniony zmiękczający krem do stóp z mocznikiem od Perfekty :) z 7,99 na 2,39, mocno zaskoczona wrzuciłam do koszyka 2 sztuki :P
    Ale mam wrażenie, że wszystkie takie podejrzanie duże obniżki są wpadkami w centrali (na których my korzystamy) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podają ceny w Ojro?
      A może wreszcie należymy do cywilizowanej części świata, gdzie 5% to nie obniżka tylko voltarz piva :P

      Usuń
  13. Kochana Czarownico!

    Wiem że to pytanie BARDZO nie na temat, ale potrzebuję pomocy, a wydaje mi się że znasz się na włosach na tyle że możesz mi pomóc.

    Na początku wakacji zafarbowalam na niebiesko włosy pianką koloryzującą Venita. 8 myć to jakiś bullshit. Pianka trzyma się do teraz. Jest oczywiście o wiele jaśniejsza i mniej widoczna, ale zmieniła się w ochydna zieleń, a już niedługo szkoła i nie chce tak łazic. Znasz jakieś domowe sposoby na wywabienie koloru z pianki? (mam ciemny blond i próbowałam już wielu sposobów. Cytryny witaminy C, rumianku, sody...)

    Pomocy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glinka i szampon przeciwlupieżowy?
      Mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń
  14. Ja używam do moich loków maski bez spłukiwania Revlon Uniq One. Cena ok 40zł bez promocji, ale na prawdę warto. Jest bardzo wydajna, do tego ma przyjemny zapach i nie uczula ( jestem silnym alergikiem).
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    www.zaczytanawiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie bardzo jest w niej co uczulać, bo to woda, dwa proste antystatyki, kompozycja zapachowa i... reszta składników jest po zapachu, czyli w stężeniach homeopatycznych ;) Oczywiście jeśli u Ciebie się sprawdza to super, ale jak dla mnie ta cena za taki skład to przegięcie. I jeszcze IPA wyżej niż jakikolwiek sensowny składnik... chlip :(

      Usuń
    2. Dla mnie podobnież masakra...

      Usuń
  15. Piękne zakupy :) ja - niestety- ostatnio w Rossmanie byłam w 2013 roku. Gdybym teraz pojechała do Polski to chyba rzuciłabym sie i wykupiła wszystko;)
    Nadal szukasz łagodnego myjadla do wlosow? Bez soli i CB:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie tak panicznie :) Pozmieniało się. Obecnie jestem na etapie "nie ogarniam".
      Co dobrego?

      Usuń
    2. A za każdym razem jak oglądam płyn dla mycia bobasów Libero Baby to myśle ze by mógł Ci pasować bo na glukozydach, bez soli i zapachu. Betaina w składzie:)

      Usuń
    3. Teraz może być za słaby...

      Usuń
  16. Wiedźmo, może wiesz skąd mnóstwo lini wzdłuż i wszez na dłoniach? od zawsze.. Po zdjęciu widzę, że masz podobnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ciągle zgadujemy ;] Sucha skóra i syndrom zimnych rąk zapewne mają coś wspólnego ale to nie wszystko :)

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!