Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Wyniki zimowego konkursu!

niedziela, 18 stycznia 2015

Wyniki zimowego konkursu!



Witajcie!

Niniejszym zimowy konkurs rozstrzygnięty :)

Nadesłałyście ponad 30 apetycznych przepisów, do wielu z nich z chęcią sięgnę - a jeden sprawił, że chciałam przerwać czytanie i od razu biec do kuchni (ale braki w spiżarce są, więc z bólem nadrobię później) :>

Przepis ten nadesłała:

joannaet@...

Joanna nadesłała przepis na rozgrzewające kakao bananowe :)


Asiu - gorąco gratuluję i czekam na maila z Twoimi danymi do wysyłki do końca przyszłego tygodnia (tj. 25.01).

A dla Was przepis, który zawładną moim sercem (i mam nadzieję żołądkiem).

źródło

Rozgrzewające kakao bananowe z imbirem

Składniki:
- 2 banany
- 1.5 szkl. mleka
- świeży imbir (ilość wg uznania)
- kakao rozpuszczalne 5 łyżeczek

Wykonanie:
Banana obieramy, kroimy i wrzucamy do miski. Imbir obieramy, siekamy i dodajemy do banana. połowę mleka wlewamy i miksujemy całość blenderem na gładki jogurt. Pozostałe mleko mocno zagrzać, wsypać kakao i wymieszać. Wlać do miski i wymieszać. Całość jeszcze delikatnie podgrzać.

Nalać do kubków i od razu podawać. Najlepiej smakuje gorące :)
Dla podkreślenia smaku można dodać odrobinkę likieru czekoladowego :)

Słowo ode mnie
Myślę że zamiast mleka rewelacyjnie się tu spiszą mleka orzechowe, np migdałowe albo kokosowe.
Pokombinowałabym też z podkręceniem smaku cynamonem i chilli :)



Jeszcze raz gratuluję zwyciężczyni a Wam wszystkim dziękuję za udział :) To dobrze, że bawicie się gotując, łączycie tradycyjne przepisy z nowatorskimi, nasze z egzotyką. Eksperymentowanie w kuchni jest fajne! :)

Ściskam Was mocno i mam nadzieję, że niedługo znowu tu zawitam!

Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

10 komentarzy:

  1. Idealnie na dzisiejszy wieczór :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleko ryżowe też będzie pasować, ale pycha <3 dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis świetny, tym bardziej, że ostatnio zaczęłam dodawać codziennie imbir do czegoś, żeby porozgrzewać moje stopy. A z dodatkiem cynamonu będzie idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm jakie pyszności :) gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś pomóc? Używasz szamponu lnianego z Barwy i kiedyś pisałaś o tym, że masz nadzieję, że jego kolor ochłodzi trochę kolor włosów, czy daje choć minimalne efekty? Poza tym, szukam szamponu zgodnego z cg ale z sls, jednak trochę łagodniejszego od typowych rypaczy i niedrogiego (Equilibra jest np. dość droga a mam bardzo długie włosy:/). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Barwa lniana nic nie robi z kolorem, przynajmniej nie u mnie - ale też producent niczego takiego nie obiecywał.
      Equilibria ma zamiennik dostępny w Intermarche, Anwen o nim pisała i porównuje do E. KLIK
      ALS ma zdolności myjące takie jak SLS/SLES

      Usuń
  6. uwielbiam kakao i uwielbiam banany :D taki mix może być całkiem smaczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koktajle z bananem, ale nigdy nie pomyślałam, aby dodać do nich kakao! Już wiem, co będę dziś robić wieczorem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniamii. :) dla alergikow na ziarno kakaowe (niestety zaliczam się do tego grona :( ) polecam z Karobem :D

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!