Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Późnosierpniowy haul

wtorek, 4 września 2012

Późnosierpniowy haul

Przed wami jeden z obiecanych wpisów "obrazkowych" :)


Zielarniany haul
Zakupy w Zielarni Lawenda zawsze poprawiają mi humor :)


Szyszki chmielu - zioła, które kupiłam z dwóch powodów.
Po pierwsze: jakim cudem ja, zielarka-włosomaniaczka - jeszcze nie mam wszystkich ziół pozytywnie wpływających na włosy? Myślę o płukankach i maceracie.
Drugi powód bardziej przyziemny - zawsze przyda się coś na lepszy sen dla nerwuska :)

Cykoria - produkt mogący zastąpić kawę, wg mnie ma lepsze walory smakowe niż typowe kawy zbożowe. Pierwsze opakowanie kupiłam miesiąc temu - i widząc dno pośpieszyłam po następne. Bardzo dobrze zastępuje u mnie kawę, jeśli nie potrzebuję kofeinowej pobudki. Dobrze komponuje się z mlekiem owsianym.
Cena około 6zł/op. jest bardzo na miejscu :)

Szampon Anthyllis do włosów suchych i zniszczonych - miss września, czyli przedmiot testów w ramach współpracy z Zielarnią Lawenda. Szampon o pięknym, bardzo łagodnym składzie i świeżym zapachu. Jeszcze nie testowany.

Aukcje Agapeanimali
Przed państwem fanty z jednej z aukcji charytatywnej Agapeanimali. Będzie ich więcej, niestety chwilowo "nie ogarniam".

Sally Hansen - Hand Lift Serum - lekki olejek do pielęgnacji dłoni. Jak na olejek dość szybko się wchłania, przyjemnie nawilża skórę w codziennych sytuacjach; nie ukoi skóry po wielkim sprzątaniu.

Sally Hansen - Cuticule Quencher - lekki nawilżający kremik do skórek i paznokci. Użyłam go ledwie kilka razy i mogę zaopiniować, że jest przyjemny.

Ewa Schmitz - wybielający zmywacz do paznokci - zmywacz jak zmywacz :) Jeszcze nie testowałam na kolorowym lakierze.

Aukcje jeszcze trwają - jeszcze możemy pomóc!
I to w jaki łatwy i przyjemny sposób :)

Allegrowy Haul
Maska do włosów Scandic, Organic Banana Mask - maseczka o ładnym, prostym składzie i miłym owocowym zapachu. Jeszcze nie testowana.

3x Jantar

Jantar - Odżywka do włosów i skóry głowy - bardzo popularna na wizażu wcierka do skóry głowy przyspieszająca porost włosów i zmniejszająca wypadanie. Jedna z nielicznych nie zawiera alkoholu (ani denaturatu, ani IPA), ma bogactwo ekstraktów ziołowych i natoralne filtry przeciwsłoneczne.
Jako że szklana butla nie jest wygodna - przelewam Jantara do butelek z psikaczami, np do tej po wodzie utlenionej w sprayu, kupionej w aptece DOZ.
Składowo nie musi być dobrym rozwiązaniem dla alergika i wrażliwca, bo takie stado składników zawsze oznacza pewne ryzyko uczuleń. Jest też niefajny konserwant HMDM Hydantoin, który może zacząć podrażniać skórę słownie z dnia na dzień.
Ja mogę tej odżywki używać, o ile nie robię tego za często.

Znacie te produkty? Jakie macie o nich zdanie?

Pozdrawiam

Wiedźma

34 komentarze:

  1. jantarem psikasz tylko skórę głowy czy także włosy na długości?

    sally hansen nie lubię poza ich lakierami. odżywki nie dawały mi nic, a wręcz pogarszały jeszcze stan paznokci. dzięki Tobie odkryłam eveline, mam też swoje ukochane wibo, więc do sh na pewno nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantarem psikam głównie skórę, przyjemnie ją nawilża i łatwiej zabrać go ze sobą niż żel aloesowy czy moje samorobione psikadła, bo się nie psuje.
      Włosy bardzo oszczędnie bo mi je oblepia - taka bomba ekstraktów i proteiny to widać za wiele. Czasem nakładałam pod odżywkę przed myciem
      Zwracam uwagę na konserwant, on jest z tych wrednych, Ty też powinnaś na niego uważać

      Jeszcze nie miałam nic od Sally Hansen. Odżywkom lakierowym nie wierzę, ale dobrych kremów do rąk nigdy dość :)

      Usuń
    2. mam kupioną jedna buteleczkę jantaru, ale właśnie ciągle się zastanawiałam, czy użyć czy nie, bo się trochę 'peniam';) teraz już wiem, że nie za często, a powinno być dobrze - dzięki!:)

      w sumie, to kremów sally hansen nie miałam, ale po ich odżywkach średnio mi się widzi wspieranie tej firmy finansowo;) nno może poza jednym lakierem z cudownym grubym pędzlem <3

      Usuń
    3. Wiesz no, przy takim morzu ekstraktów ryzyko je. Ale spróbować zawsze można, najwyżej znajdziesz mu nowy dom

      Usuń
  2. zamówiłam sobie tę bananową maseczkę jakiś miesiąc temu na allgero i po 3 tyg czekania na przesyłkę w końcu poprosiłam o zwrot pieniędzy :/ Napisz proszę czy pachnie takim prawdziwym bananem bo jak tak to najwyżej jeszcze raz ją zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro słyszeć :(
      W opakowaniu pachnie bobofrutowo

      Usuń
    2. miałam zamiar napisać recenzje porównawczą z bananową z TBS, bo z tamtej chcę zrezygnować, a szukam zamiennika ;) w takim razie spróbuję ją zamówić jeszcze raz. Dzięki!

      Usuń
    3. O, Anwen ja będę czekać na to porównanie!:)
      Też ostatnio jak zamawiałam na allegro, to musiałam poprosić o zwrot pieniędzy;/

      Usuń
  3. Ooo maseczka bananowa, u mnie czeka na użycie od paru tygodni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba poszukam w zielarskim tej cykorii, albo w jakimś eko - sklepie! Zaintrygowała mnie ta maseczka, hmmm :). Ja niedawno kupiłam kamienie brązująco - rozświetlające na aukcjach Agapeanimali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamienie brązująco - rozświetlające? Brzmi bardzo ciekawie :D Jakoś mi umknęły ;)

      Usuń
    2. Może komuś się to przyda- kawę z cykorii można znaleźć również na terenie Warszawy m.in. w supermarkecie Simply (Mołdawska 7) oraz w Auchan ( Wola Park). Piję ją systematycznie od kilku miesięcy, bardzo dobrze reguluję układ pokarmowy:)

      Usuń
    3. Skoro jest w Auchan we Warszawie to i w Poznaniu być musi =) Fajnie =D

      Usuń
  5. Mnie Jantar chyba w ogóle nie pomaga... Ani porostu specjalnego nie zauważyłam, ani wypadanie mi się nie zmniejszyło. Do tego przetłuszcza mi łepetynę i niemiłosiernie plącze włosy (przy skalpie), a po spryskaniu ich na całej długości robią się suche :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie Cykorią, lubię wszystkie kawy zbożowe, jestem ciekawa smaku takiej wersji.
    Chmielowe szyszki dobrze się u mnie spisały, moim zdaniem włosy się lepiej trzymają głowy:D a na uspokojenie- nie znalazłam na razie nic lepszego:D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dzisiaj zaczynam kolejną kurację z Jantarem :) Dla mnie mimo całego zmieszania na jego punkcie to dość przeciętny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. imponujący zapas jantara ;) teraz będę próbować saponics, może okaże się lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja własnie zaopatrzyłam sie w dwie buteleczki Jantaru

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tej bananowej maski:) Testuj szybko i daj znać!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najszybciej jak wrócę z wakacji - a wtedy przyda się włosom każdy jeden składnik :D a mi relaksujący zapach :)

      Usuń
  11. Miałam z tych rzeczy tylko Jantar ale nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A czego się spodziewałyście po Jantarze, że nie byłyście zadowolone? Fakt, forma odżywki w płynie jest nietypowa i trzeba znaleźć na nią sposób :)
    Wpływu na włosy nie widzę, ale moja skóra ją wręcz pije w oczach

    OdpowiedzUsuń
  13. Jantar mam już po raz drugi uwielbiam go za wszystko. Sprawdza się w 100%, a do tego nie ma alkoholu w składzie, a ten mnie uczula....

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy to prawda, że jantar ma być wycofany?? Ostatnio słyszałam takie pogłoski ;((

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo chcę wypróbować jantar bo ostatnio strasznie wypadają mi włosy mimo zmiany diety i pielęgnacji a tego typu produktów nigdy nie używałam. Miałam zmywacz do paznokci w żelu tej firmy co ty i jest to dla mnie całkowity bubel

    OdpowiedzUsuń
  16. Jantar sobie niedawno kupiłam i jak na razie skalp lubi :) I ciekawam tej cykorii

    OdpowiedzUsuń
  17. też miałam ten zmywacz i może być:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O,szyszki chmielowe ;) Chciałam ostatnio zbierać u ciotki na ogródku (rósł właściwie na płocie),ale okazało się że zrobili mi psikusa i chmiel wyrwali. Bananowa maska wydaje się fajna,zrobiłabym sobie domową ale jakoś nie mam odwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. *auchan. i znowu nie doczytałam,że było coś podobnego

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!