Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Fotorelacja z wakacji! :D

wtorek, 18 września 2012

Fotorelacja z wakacji! :D

Przed Wami krótka fotorelacja z wakacji.

Spędziłam dokładnie tydzień na Majorce i zakochałam się w tej pięknej wyspie na amen!
Zresztą zobaczcie same!
W Paryżu miałam taka dłuższą przesiadkę ze zwiedzaniem :) Miasto piękne ale mnie nie powaliło - zawsze bardziej zachwycały mnie dzieła natury i techniki niż sztuki... A może do Miasta Kochanków trzeba się po prostu wybrać z kochankiem? :P


Wyjazd zorganizowano prywatnie, w małym gronie, po raczej niskich kosztach. Żyjemy w tych szczęśliwych czasach, że każdego stać na wakacje, jeśli się bardzo postara :)


MALLORCA



jedna z klimatycznych hiszpańskich knajpek
polski akcent! - pomnik Szopena na placu Szopena
(i tak, próbuję wsadzić mistrzowi palce do nosa :))
PUNKTY WIDOKOWE WYBRZEŻA ZACHODNIEGO



VALLDEMOSSA
 miejsce pobytu F.Chopina z Gorge Sand w zimie 1838/39

kopia nut, pisanych ręką mistrza!
odlew dłoni mistrza i moja nie taka wielka łapa :)
weźcie poprawkę, że od odlewu do szyby jest dobre 15cm - w dalszym ciągu, Frycek rączkę miał niedużą
PASMA GÓRSKIE W GŁĘBI WYSPY
 ...TYMCZASEM W PARYŻU...
 

Wszystkie zdjęcia można obejrzeć w nieco większym powiększeniu.
Niektóre są robione komórką, niektóre zza szyby, stąd różna jakość.
Niestety nie mam żadnego wpływu na te dzikie odstępy między zdjęciami...

Jak Wam się podoba moja Majorka? :)


Wiedźma vel Czarownicująca

28 komentarzy:

  1. piękna wyspa:) czeka w kolejce na następne wakacje a Paryż?:)) nie ma to jak zaręczyny na wieży Eiffla:) nie zapomina się tego do końca życia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zakochałam w Paryżu i nie mogę się doczekać, kiedy znowu go odwiedzę :)

    Widoczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię Paryż! Wpadł mi w oko ;) I z miłą chęcią pojechałabym tam jeszcze raz...

    P.s. Nie wiem, czy się dobrze doczytałam na blogu Anwen. Jesteś może z Rzeszowa?

    OdpowiedzUsuń
  4. też byłam w tym roku na majorce, zakochana po uszy jesatem <3 przepiękna wyspa

    OdpowiedzUsuń
  5. Same "ochy" i "achy". Zazdroszczę podróży:)
    Moim celem jest Jamajka i wierzę, że kiedyś uda mi się tam wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia przepiękne, aż można się rozmarzyć o godzinie 8 siedząc w pracy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też i dla siebie je umieściłam :) Będę je miec w dowolnej chwili "pod ręką" :D

      A teraz wyobraź sobie, że na zywo jest 100x piękniej??

      Usuń
  7. Majorka piękna. A z Paryżem to masz trochę rację;) Mój aktualnie mąż pod wieżą Eiffla wyjął pierścionek i się oświadczył - zawsze będę kochała to miasto:) A potem się w nim zgubiliśmy, ale to już inna historia;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dłoń jak Chopin! :O Mała, szczupła i kształt bardzo podobny - chyba czas zacząć uczyć się gry na fortepianie!

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie pałam miłością do paryża, ale może to dlatego, że francuzi sami w sobie nigdy mi nie podchodzili i już w podstawówce, mając do wyboru naukę francuskiego lub niemieckiego, bez chwili wahania wybrałam ten drugi. zresztą czy istnieją na świecie lepsze miasta niż berlin czy monachium?;) (nno, poza gdańskiem, oczywiście;p)

    a zdjęcia z majorki bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne krajobrazy.. ach jak przyjemnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Jak ja Ci zazdroszczę... ;)
    Choć dziś w nocy śniło mi się, że wybierałam się właśnie na Majorkę, zdążyłam nawet do samolotu wsiąść zanim się obudziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia. Zazdroszczę wakacji. Ja w tym roku tylko byłam w Warszawie kilka dni ale to nie to samo co wakacje, zwłaszcza na łonie natury.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyprawy do Paryża, koniecznie muszę kiedyś to miasto zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci zazdroszczę i tej Majorki i Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne zdjęcia! zazdroszczę trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu..:)
    co do odstępów pomiędzy zdjeciami- też często nie mogę ich opanować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia:) Szczególnie to pierwsze! Zostałaś wyróżniona na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  18. już od jakiegoś czasu obserwuję Twojego bloga i wiele wpisów naprawdę pomogło mi w dobraniu odpowiedniej dla mnie pielęgnacji włosów ;) a zdjęcia z Majorki cudowne, ja osobiście jestem zakochana w po uszy w Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś wyróżniona... :)

    http://nothingbutbeauty7.blogspot.ie/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednym słowem - ZAZDROSZCZĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ulubione to oczywiscie widoki 'naturalne' ;) kocham przyrode i musze w koncu odwiedzic Hiszpanie.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!