Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Wielkanocne życzenia!

sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanocne życzenia!


W przeddzień Świąt Wielkiej Nocy pędzę do Was z najcieplejszymi życzeniami. Niech ten czas będzie dla Was szczególny - czy spędzicie go w rodzinnym gronie, czy słodko leniuchując w samotności. To idealny moment, żeby się zatrzymać i zadumać - nad wszystkim, co symbolizują wielkanocne tradycje - nad nowym początkiem, odrodzeniem, oczyszczeniem i cudem życia.

PS: Jak Wasze przygotowania do świąt? Trwacie w oczekiwaniu czy toniecie w nawale obowiązków zostawionych na ostatnią chwilę, jak ja? :P

Źródła: 1

Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze w formie! Przez święta również, jeśli założymy że okrąg to też forma :)

      Usuń
  2. Spokoju, ciepła i pogody w każdy, nawet zwykły, dzień :)
    a co do atmosfery, to nie dajemy się zwariować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem! Radosnych i spokojnych świąt! No i oczywiście mokrego dyngusa ;)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam się obijam aktualnie! :D
    Ale Tobie również najlepsze życzenia świąteczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja piekę - jeśli chcę mieć ciastka i chlebek to muszę sobie je zapewnić, reszta rodziny może jeść co chce ;]

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!