Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Ogłoszenie parafialne - Wiedźma znowu testuje

piątek, 11 stycznia 2013

Ogłoszenie parafialne - Wiedźma znowu testuje


Ludzie, zejdźcie z drogi, bo listonosz jedzie :)


W związku z wygraną na blogu Śliwki Robaczywki w wielkim noworocznym rozdaniu - będę testować masełko kakaowe ze sklepu Blisko Natury :)


Do końca stycznia będę wykorzystywać to pachnące masełko na setki niecnych sposobów - i znajdą one odzwierciedlenie w recenzji.

Kolaż i edycja zdjęcia ponownie wykonane za pomocą darmowej aplikacji on-line http://www.ribbet.com
Nie ma obawy - znudzi mi się niedługo :) Wiedźma cenić prostotę i treść samą w sobie. Ale co mi szkodzi czasem poszaleć :P

Buziaki
Czarownicująca

19 komentarzy:

  1. zazdroszczę, od dawna mam ochotę na masełko kakaowe :))

    OdpowiedzUsuń
  2. to czekam na wyniki testów i opinię jak sprawdziło się to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ono ciekawie wygląda ;)
    sama bym chętnie potestowała, ale poczekam na Twoją opinię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie wyglądają te kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak płatki śniadaniowe xD

    OdpowiedzUsuń
  6. "niecne sposoby"... wiesz jak rozpalić wyobraźnię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, miłość :3
    Czekam na recenzję^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też je testuję. A raczej testuję nową, pastylkową formę, bo masło kakaowe uwielbiam! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłość do masełka:D Normalnie jak walentynka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam też to masełko ze sklepu Ewel, cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda jak cukiereczki :) czekam na twoje wrażenia z używania. pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja stad zawsze z usmiechem wychodze:D
    Maselko kakaowe brzmi apetycznie ale czegos innego spodziewalam sie w srodku:D Czekamy na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  14. kobieto uwielbiam Cię. wydajesz mi się maga sympatyczną, żywiołową osobą, która szanuje zdanie innych, ale nie znosi przesady i chamstwa. praktycznie w każdym wpisie znajduję chociaż drobny element humorystyczny sprawiający, że się uśmiecham ^^ normalnie musiałam Ci o tym napisać ; p
    a teraz temat włosowy ; p myślisz, że łykanie lecytyny, magnezu i wit. B wpłynie jakoś na kondycje włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Myślę że wit B na pewno pozytywnie, a lecytyna i magnez nie mogą zaszkodzić, jeśli będą w rozsądnej dawce i są wskazane :)

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!