Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Lutowo-pośpiechowo

sobota, 16 lutego 2013

Lutowo-pośpiechowo

Witajcie!

Przepraszam za długą, niezupełnie planowaną nieobecność.
Przydarzyła się kilkudniowa awaria internetu, od której dostawca umył rączki.
Oj, na odpowiedzialnych za ten stan skupiła się zła energia, padło kilka zaklęć i nieprzychylnych życzeń ;]

Ale już jest chyba dobrze (odpukać!!).

Tymczasem powstałych zaległości nie nadrobię za szybko. Mam gości, moich małych facetów, którzy absorbują KAŻDĄ chwilę.
A co razem robimy? Oj wszystko! :D

http://arisingimages.com

Starszemu człowiekowi (3,5 roku!) trzeba zapewnić atrakcyjne kąpiele.

Zielone...
Sproszkowana spirulina

Z kulkami i rybkami...
Ponadto owsiane, lniane, kokosowe - wszystko nieuczulające i bezpieczne :)

Wszelakie atrakcje - rękodzieło...

Wiedźma z familią serdecznie dziękuje sklepowi e-naturalne za wypychanie paczek tak ciekawymi czipsami styropianowymi :) Powstały z nich jakże piękne korale dla babci.


Wyzwania kulinarne...

Rafaello - czytaj: andrut z masą maślano-kokosową :)
Ogrodnictwo najwyższej klasy...

Kiełki: rzeżucha, burak, fasolka mung, len, wiesiołek
 Moje wolne chwile wyglądają teraz tak:


Pozdrawiam Was gorąco, nie mogę doczekać się spokojnego nadrabiania zaległości :)

Pa!
Czarownicująca
 

28 komentarzy:

  1. Na pewno się nie nudzisz! :). Nie ma to jak chwile spędzone z rodziną, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie spędzasz wolny czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próżnujesz ;P Myślałam nad tymi kuleczkami do kąpieli, ale jakoś mi umknęły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecono mi je jako urozmaicenie kąpieli dla kilkulatka. Skład mają o niebo lepszy niż kolorowe kulki innych firm. Po dłuższej chwili otoczka rozpuszcza się i zawartość natłuszcza wodę w wannie :)
      A młody aż chce się kąpać :D codziennie pyta, jaka dzisiaj będzie niespodzianka, mam pole do popisu :>

      Usuń
  4. Opieka nad dziećmi czyli mój żywioł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) znam ten problem - internet robi mi psikusy w najmniej oczekiwnaych momentach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne maluszki :) a Twoje włosy bardo ładnie tu wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze dzieci :) Sama mam 10 miesięczną kuzynkę i jest po prostu cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowe pokolenie blogerów już zaczyna ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiej się, starszy lepiej surfuje po YT niż moja mama :)

      Usuń
  10. pozdrowienia dla Was również, ja mam prawię 3-latkę i prawie roczniaka w domu, więc wiem co znaczy kreatywność, śmiech i permanentne zmęczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokłony dla pani! :)
      Nie wyobrażam sobie jeszcze posiadania takiej trzódki na co dzień :)

      Usuń
    2. ja sobie też nie wyobrażałam póki się nie pojawili i wywrócili moje życie do góry nogami ;]

      Usuń
  11. Ciekawa jestem gdzie dostajesz rzeżuchę na kiełki podczas zimy - chętnie bym kupiła ale u mnie pojawia się w sklepach tylko na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Zielarni www.zielarnia24.pl
      Widziałam też w sklepie ze zdrową żywnością, więc ogólnie tam bym szukała :)

      Usuń
    2. W Biedronce i Tesco widziałam.;))

      Usuń
  12. Mój półtoraroczniak też uwielbia ciapać po laptopie :) Czasem mu sie nawet kliknie enter i niechcący odpisze jakiejś cioci na wiadomosć na fb :)
    Odkąd go mam uwielbiam dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, to musisz mieć wesoło ;) Tak swoją drogą, chyba sobie posadzę rzeżuchę, apetytu mi narobiłaś, niedobra istoto :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz niedobra - to samo zdrowie! :) Wsuwaj śmiało :P

      Usuń
  14. No ciotka, ja to bym Cię pogoniłs za sadzanie malucha przed komputerem ;))
    Ale ja mam na tym punkcie bzika, uważam że to lenistwo rodziców i bezowocne spędzanie czasu i .. Barometr. Jak moje maluchy proszą o bajkę znaczy ze sie nudzą ;)
    Ja z lenistwa kupuje wyhodowany ogródek rzeżuchy ;)
    A... I z tego co wiem nasiona można regularnie kupować w sklepach ogrodniczych , nie tylko jak w marketach w okolicy świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciotka już się kaja - bynajmniej nie spędzamy czasu przed komputerem :)
      A tylko wtedy da sie dzieci uwiecznić bo się nie ruszają :)

      Usuń
  15. "Kradnę" Twój wspaniały pomysł na sadzenie roślinek!! Rewelacja, takie banalne a takie doskonałe! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wiedźmo kochana... a jakieś porady odnośnie pieluszek dla małych wrażliwców? co nosiły 'Twoje' chłopaki? mój siostrzeniec okazał się dość wrażliwym stworzonkiem i jego mama chce definitywnie zrezygnować z papmpersowatych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starszy jechał na tetrze w miarę możliwości, po domu, Pampersy tylko na noc i na spacerek.
      Młodszy jakoś dobrze na pampersach funkcjonuje, a pupę ma przecieraną chusteczkami zanurzonymi w glutku lnianym

      Usuń
    2. dziękuję bardzo, przekażę informacje o tym glutku:)
      na razie z Twoich rad poleciłam tylko kąpiele owsiane, ale nie wiem, czy już próbowali...

      Usuń
  17. hey, przekopałam skrzynki pocztowe - ni ma odppowiedzi od Ciebie. :( napisz na ewelina@sunnivamed.pl, ok?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem skąd dzieci od małego wiedzą jak wyłączyć komputer :P

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!