Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Notka dezorganizacyjna :)

piątek, 28 grudnia 2012

Notka dezorganizacyjna :)

Witajcie!
Równowagi w przyrodzie brak! Jak jest praca - to jest jej aż nadto - jak nie ma, to nie ma wcale... Nigdy po środku :)
Jutro rano wyjeżdżam na zasłużony urlop!
W Bieszczadki!!!

W zeszłym roku było tak:
Cisna

podejście na Tarnicę - las

podejście na Tarnicę - połoninka

W pracy pod koniec roku gonitwa i nadgodziny, w domu dwa małe smerfy absorbujące uwagę.
Młodszy kilkumiesięczny zyskał chwilową świąteczną ksywkę "Bartjemioł" - gdzie się nie pojawi, tam go wszyscy całują, jak pod jemiołą :)

http://www.kilmoreshow.org.au/kids
Nie zdążyłam przygotować dla Was żadnego wpisu na czas mojej nieobecności :( Mimo to - nie zapomnicie o mnie całkiem? :)

Pozostaje mi, już dziś, życzyć Wam 
udanej zabawy sylwestrowej, 
pięknej pogody w Nowym Roku 
i powera do wprowadzania zmian!! 
Jak mówi ludowe przysłowie: szczęścia, szczęścia 
i jeszcze raz pieniędzy!


Do zobaczenia w Nowym Roku!!
XOXO
Czarownicująca

27 komentarzy:

  1. Ja też dzisiaj o 16:01 rozpoczęłam urlop :)) Zostaję w domu, ale Tobie życzę udanego wypoczynku i szampańskiej zabawy w Sylwestra :D Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki śniegor!!!:) ale Ci dobrze - miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz nie ma śniegu - ale może spadnie
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Ooooo. Bieszczadyyyyyyy. Juz zbyt długo tam nie byłam. Cisna i Wetlina - najbarwniejsze wspomnienia szalonej młodości.

    Baw się setnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekają na Ciebie :) tam na szczęście niewiele się zmienia :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. wypoczywaj:)
    spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego urlopy i radosnego wejścia w nowy rok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baw się dobrze, udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też w zeszłym roku spędzałam sylwestra w Bieszczadach :) w tym roku niestety ekipa nam się rozsypała :/

    Baw się dobrze! Wypocznij! I nabierz sił na Nowy Rok! Ja cały czas trzymam kciuki za Twój plan (mam nadzieję, że nic się w tej kwestii nie zmieniło? ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tydzień później, ale też było zacnie :)
      Ekhem - może przy kolejnym braku ekipy połączyć moce? :D

      Mój Plan jeszcze nie przybrał ostatecznego kształtu, ale kto wie :)

      Usuń
  8. dziękuję i nawzajem życzę, by Nowy Rok był lepszy od poprzedniego:) mieszkam w Bieszczadach, ale śniegu trochę mało w tym roku;) za to jest cieplutko i dzisiaj słoneczko świeci:D
    Miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęścia i spełnienia! xD

    P.s. Ciekawi mnie jako kto pracujesz. Dziwne? o.o'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś dobrze poszukała to ta informacja gdzieś tu jest :) Przy okazji jakiegoś zeszłorocznego tagu jeśli mnie pamięć nie myli :P

      Usuń
    2. Czyli coś w stylu: "A szukaj sobie"? ._.'

      Usuń
    3. Czyli ukrywam dane o sobie :P
      Jednak jeśli masz chęć to sugeruję gdzie mogłam podać więcej informacji :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę tego wyjazdu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Wiedźmo!
    Niech się darzy w nowym roku! Wiedz więcej i ucz nas wszystkie, żebyśmy też opanowywały arkana wiedź-sztuki.
    Och, Bieszczady, pozdrów je ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. to mam nadzieję, że założysz taki słoik i będzie Ci dobrze służył :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne fotosy :)
    Obserwuję,
    big-bam-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedzialam, ze masz potomstwo :P dwoch malych czarownikow? :D

    Odpoczywaj w Bieszczadach, relaksuj sie i zapomnij o nas i o problemach :*

    Mnie sie marza Bieszczady, w ogole tesknie za polskimi gorami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potomstwo jest pożyczone, właśnie dlatego tak daje popalić :)

      Usuń
  15. tłuste ryby - omega 3, dużo więcej niż w oleju lnianym, bardzo potrzebne przy problemac oddechowych :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!