Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Dziękuję!! :D

czwartek, 6 grudnia 2012

Dziękuję!! :D

Hurra!!
Dzisiaj dzięki Wam na moim blogu kolejne święto :D


http://www.rospa.com



PÓŁ MILIONA WYŚWIETLEŃ! :D




DZIĘKUJĘ WAM :*

Korzystając z okazji przypominam - przed nami ostatnie dni KONKURSU kampanii społecznej "NA JEDNYM WÓZKU" - możecie jeszcze przez te kilka dni do 15.12 oddawać głos na Emilkę klikając w banerek w prawym górnym rogu strony lub w ten link:

>>KLIK<< 
 
 Dzię-ku-je-my!
http://www.theflowerexpert.com

Buziaki
Czarownicująca

24 komentarze:

  1. Gratulacje ;) Co to za kampania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już o niej: http://czarownicujaco.blogspot.com/2012/10/promyk-sonca.html
      a dokleję w tekście :)

      Usuń
    2. Przeczytałam i oczywiście zagłosowałam ;)

      Usuń
  2. Gratuluję :3
    Choć w gruncie rzeczy twój blog jest taki, że nie ma sie co dziwić^^'

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!:) ja się wcale, że tutaj tyle wyświetleń, sama jestem stałą czytelniczką Twojego bloga, płacz nie płacz, kolokwium nie kolokwium, ale jak Wiedźma napiszę to czytam z zapartym tchem ;D Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *miało być, że się wcale nie dziwię..ehh:P

      Usuń
    2. I komentatorką wytrwałą :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. ooo to gartuluję :*


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:D Czekam na kolejne wpisy i życzę kolejnych 500000 odwiedzeń:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się niedawno cieszyłam z pierwszej setki :D gratuluje : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pamiętam pierwszy tysiąc :D robi wrażenie :D

      Dziękuję :)

      Usuń
  8. pokaźna liczba!!! brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję liczby odwiedzin:) Od razu widać, że poruszana przez Ciebie tematyka trafia do dużej grupy odbiorców:) Życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę o tym, o czym sama chętnie bym przeczytała :D i to jest fajne!
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Gratuluję i się nie dziwię takiemu wynikowi :D Masz intuicję, gdyż podejmujesz tematy, które są lub zaraz będą na topie. Jak wpadłam na pomysł, żeby wydobyć fale z włosów - Ty kończyłaś serię o pielęgnacji i stylizacji fal, doszłam do wniosku, że za bardzo nawilżyłam włosy - znalazłam u Ciebie serię o proteinach ;) Jeszcze Twój specyficzny styl pisania: "co to za zwierzę ten protein?" :P Tylko nie wpadnij w samozachwyt z powodu tylu komplementów, bo co będziemy czytać jak przestaniesz pisać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Congratulations !!!!! Z mojego punktu widzenia, czytając Twój blog uzyskuję: cudowne, niepowtarzalne rady, które ogromnie pomogły mojej czuprynie, lśniące futerko na głowie, kręcone włosy, o czym dowiedziałam się w wieku bardzo dojrzałym, co mnie, nie ukrywam, bardzo zdziwiło, masę śmiechu, dobrego humoru oraz mile spędzony czas. Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez Ciebie !!! Jesteś przeczarownicująca i mnie zaczarowałaś!!! Pozdrawiam Agnes hihi ale wazelina :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!