Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Lusterkowe wyróżnienie :D

wtorek, 16 lipca 2013

Lusterkowe wyróżnienie :D

Hej ho :)

Dzisiaj tylko szybka notka o wyróżnieniu, które bardzo mnie ucieszyło :D

W najnowszej edycji Rankingu Najpopularniejszych Blogów Kosmetycznych na blogu Lusterko Em KLIK ten oto blog, mój Wiedźmi Kociołek, znalazł się w Złotej Pięćdziesiątce, czyli wśród 50 najpopularniejszych blogów kosmetycznych* :D Razem z Anwen, Alinarose (tudzież Brunette's Heart), Siempre la belleza oraz Nissiax83! WOW! Nigdy nie przypuszczałabym, że znajdę się w tak zacnym gronie :D

http://www.lusterko.net/2013/07/najpopularniejsze-polskie-blogi.html

Ogromnie Wam dziękuję! To nie miałoby miejsca, gdyby nie Wy :)))

Od razu z góry przepraszam za moją nieobecność jeszcze przez kilka dni i zaległości w odpowiedziach na komentarze.
Zgodnie z prawem Murphy'ego - wszystko, co się ma człowiekowi przytrafić, dzieje się naraz :)


Buziaki!

*Zasady opisane są na blogu Lusterko Em KLIK.


post signature

19 komentarzy:

  1. super, gratuluję :)
    ja się też cieszę, bo mój blog po raz pierwszy pojawił się w zestawieniu :) w brązowej pięćdziesiątce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyróżnienie w pełni zasłużone!!! Brawo i gratulacje :*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Ja tam wcale się nie dziwię że trafiłaś do pierwszej 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwota, bo jesteś fajna i masz fajnego bloga. Gratuluję!
    P.S. też jestem po budownictwie
    A.K.

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie to żadne zaskoczenie, bo robisz kawał dobrej roboty i kiedy stuknął Ci milijon wyświetleń, to już wiadomo było że nie jestem odosobniona w tej opinii i podium jest kwestią czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwi mnie to, Twój blog jest kopalnią wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!
    Należało Ci się! :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie, to Twój blog powinien się znaleźć w jakiejś platynowej dziesiątce i też byłoby to w pełni zasłużone - gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie to nie dziwi, masz świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo! Bardzo się cieszę i szczerze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, i troszkę zazdroszczę ;) Sama mam nadzieję dostać się kiedyś chociaż do brązowej "strefy" :D

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!