Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Polecanka

czwartek, 26 stycznia 2012

Polecanka

Wiedźma chciałaby polecić wszystkim włosomaniaczkom pewien anglojęzyczny blog:


Znajdziemy tam opisy różnych zjawisk dotyczące włosów, również falowanych i kręconych, jak również ogólnie na temat pielęgnacji skóry, ze zwróceniem uwagi na suchą czy wrażliwą.
Na blogu są też przepisy na domowe kosmetyki, niektóre z kilkunastu składników, inne z dwóch łatwo dostępnych dla każdego, np myjadło do włosów składające się z soku aloesowego i gliceryny.

Najnowszy post: dlaczego włosy się kręcą i przykładowe zdjęcie.



* * *
Jak nie robić kremu...
Z kremu niestety nie zostało dużo, kilka marnych grudek na dnie słoika ;]
Szkoda wielka, bo świadkowie twierdzą że poza rozstępami i wodą był całkiem niezły :]
Myśleć, wiedźma! Myśleć! ;]

2 komentarze:

  1. Hej, możesz ewentualnie pokombinować z amlą, ale zwróć uwagę na to, czy nie masz przypadkiem lekko zielonkawych włosów. W takim przypadku, amla chyba mogłaby to pogłębić. Na ciemnych, nierozjaśnianych włosach efekt nie powinien być tak mocny, jak u mnie (ja pewnie niechcący wzmocniłam działanie amli miodem...), więc możesz spróbować, ale nie jestem Ci w stanie obiecać, że efekt prób będzie zgodny z Twoimi oczekiwaniami.

    Tym bardziej, że nie spotkałam się wcześniej z tym, by sama amla, nałożona z odżywką, była w stanie zmienić kolor włosów. U mnie takk się stało przez przypadek, ale ja mam jednak rozjaśniane włosy...

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda, że z angielskiego to noga ze mnie, ale mam nadzieję, że u Ciebie jeszcze gdzieś wyczytam o pielęgnacji kręciołków:)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!