Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Afrykański konkurs - wyniki

wtorek, 18 lutego 2014

Afrykański konkurs - wyniki


Nie przeciągam :)

Wyniki głosowania są jednoznaczne i jednogłośne!

WYNIKI KONKURSU

I miejsce - Flamingo i Ntakwu nke laguunu
Nagroda: szampon + żel pod prysznic + krem do rąk + krem do stóp + peeling do rąk + peeling do stóp z wybranej linii Afryka 

II miejsce -  Adrianna Z i Afrykańskie Spa z urwanym filmem
Nagroda: szampon + żel pod prysznic + krem do stóp + peeling do stóp z wybranej linii Afryka

III miejsce - Skye i Afrykańskie SPA z sałatką owocową
Nagroda: szampon + krem do rąk + peeling do rąk z wybranej linii Afryka


Oczekujcie maila ode mnie z dalszymi instrukcjami, tymczasem już możecie wybrać linię Afryka Planety Organiki, która podoba się Wam najbardziej: Argan, Awokado, Makadamia, Mango, Shea

Produkty, które wybierzecie znajdują się już w ofercie Zielarni Lawenda, fundatora nagród :)

W głosowaniu wzięło udział 2728 osób! Jestem zaskoczona i zachwycona Waszym zainteresowaniem :D


Wszystkim uczestnikom gratuluję, wszystkie odpowiedzi były świetne i na wysokim poziomie!
Dziękuję za udział :D



Miłej nocy :)


Będzie mi miło, jeśli mnie polubisz...
A nawet pokochasz...
Pokochaj z Bloglovin

4 komentarze:

  1. Wow, jestem zaskoczona, bo pod koniec głosowanie było szalone :D Niemniej strasznie się ciesze i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spektakularne zwycięstwo Flamingo :D też gratuluję, dziewczyny! I cieszę się z drugiego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, Hakunana matata!

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!