Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Wakacje! :D

środa, 5 września 2012

Wakacje! :D

Kiedy przeczytacie te słowa - ja pewnie właśnie będę wsiadać do samolotu :)

Jestem tak przejęta że aż sama sobie zazdroszczę :D
Czekają mnie piękne widoki i sam środek lata we wrześniu :D

http://balearsculturaltour.net
http://bi.wikipedia.org/wiki/Paris
Nie zdążyłam przygotować wielu wpisów na czas wyjazdu przez ciągłe awarie komputera i internetu, ale mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie tak szybko :)
Wreszcie będę miała czas przeczytać książkę :D
Wrócę z nową dawką energii i pomysłów, oby również z większą ilością wolnego czasu.

Pozdrawiam wakacyjnie :D

Wiedźma

19 komentarzy:

  1. o kuuurczę... nic tylko pozazdrościć i życzyć miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci pięknej pogody, cudownie spędzonych chwil. Wracaj do Nas z głową pełną pomysłów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. już zazdroszczę :) również życzę miłego odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas tak szaro-buro.....
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paryż jest piękny to jedno z miast które chętnie odwiedzę po raz drugi, baw się dobrze:) z utęsknieniem wyczekujemy Twojego powrotu i nowych wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakbym pojechała znowu do Paryża..

    OdpowiedzUsuń
  7. udanych wakacji! :) Paryż piękne miasto.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego wypoczynku, czekam na fotorelację z Francji jak wrócisz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę przeokropnie :D Przyjemnego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. witaj Wiedźmo! od kilku tygodniu przeniosłam się na pielęgnację ajurwedyjską. do mycia stosuje shikakai, maska to kalpi tone, a olejuje sesą i khadi. czy ta ilośc ziół może wysuszyć moje włosy gdy bede to stosować na dłuższą metę? :)
    Jamarena

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej udanych wakacji i dużo niezapomnianych wrażeń! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje we wrześniu są zawsze najfajniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że oprócz opalenizny i dużej dawki dobrego humoru przywieziesz ze sobą francuskie produkty do testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W najnowszym poście dodałam linki do Twoich postów - mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, jeżeli jednak masz, napisz do mnie i je usunę :)

    http://slodkimiod.blogspot.com/2012/09/najbardziej-interesujace-posty-innych.html

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!