Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Cookie time! So Sweet Blog Award

piątek, 28 września 2012

Cookie time! So Sweet Blog Award

Kocioł został wyróżniony!
I to aż sześć razy (EDIT: siedem!) :) Dziękuję :)
Dlaczego jestem taka fajna - możecie przeczytać u Fellogen, Kosmetyczne pokusy, NothingButBeauty, Pure-MorningZłotowłosej, Loveyouamy , Olivki
Teraz moja kolej :)
Na czym polega zabawa?
Obdarowana autorka bloga wybiera 5, 10 lub 15 blogów, na które najchętniej zagląda. Tym blogom wręcza odznaczenie, czyli: So Sweet Blog Award. Oczywiście blogi nie powinny się dublować.

A mnie nie obchodzi, że blogi się dublują :) Chcę Wam pokazać blogi, które uwielbiam i zaglądam tam często! Albo lubię je z innego powodu :)
Kolejność przypadkowa.

Jak dbać o długie włosy - kultowy blog Anwen :) To od niego zaczęła się moja przygoda z włosomaniactwem i dzięki niemu zebrałam pierwsze informacje do kupy. Teraz sam jestem dziadkiem... Wróć :) Teraz sama mam bloga o włosach i różne źródła informacji, wiele blogów w obserwowanych - ale cały czas zaglądam z zainteresowaniem i czekam na kolejny wpis!

Blond Hair Care -  kolejna włosowa guru, tym razem blond! Blog jest kopalnią domowych metod dbania o urodę, nic tylko brać!


Jesz pieroga - a może on ma rodzinę - rysunkowy blog informatyczki. Dobre poczucie humory w stylu WTF + porcja spostrzeżeń babki w męskim świecie (jako i ja jestem) :>

Czarszka - po swojemu - bardziej chodzi mi o kanał YT, a blog jest przy okazji. Moja pierwsza nauczycielka miksturzenia, a do tego fajna babka :)

Just my delicious - blog kulinarny. Przyznaję, nie ugotowałam jeszcze ani pół potrawy z podanych tam przepisów, ale jem oczami! Piękne dania i piękne, kolorowe, cukierkowe zdjęcia!

Krew i mleko - kolejny kulinarny blog, z którego jem oczami. Zupełnie inny styl, ale również piękne, nieco surowe zdjęcia. 


Ania maluje (swoje życie) - blog od niedawna nie tylko kosmetyczny - ale też rozwojowy! Mamy więc trochę domowych sposobów pielęgnacji włosów, paznokci, ciekawe pomysły organizacji przestrzeni, ćwiczenia ogólnorozwojowe, podane z poczuciem humoru.

Azjatycki cukier - wraz z kanałem na YT nie potrzebują chyba przedstawiania? :)

Oprócz tego polecam:
Fala za falą na głowie włosomaniaczki - dość młody ale już obiecujący blog. Ciekawe pomysły pielęgnacyjne, analizy składów kosmetyków.

Przeżyć za 50zł - blog odkryłam stosunkowo niedawno. Facet ma misję przeżyć miesiąc za 50zł a blog powstał w celu dokumentowania wydatków, menu i wyzwania samego w sobie. Dobre ludzie podsyłają przepisy na tanie a dobre jedzenie. Wciąga! :)

Zapewne o połowie świetnych blogów zapomniałam, za co ogromnie przepraszam :)

Miłego weekendu!
Wiedźma

15 komentarzy:

  1. Nie 4, a 5 razy. Już kiedyś pisałam, że u mnie też masz wyróżnienie;) http://www.zlotewlosy.blogspot.com/2012/09/lactose.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wyleciało mi, przepraszam :)

      Usuń
    2. ;) Nic się nie stało. Po prostu dla mnie Twój blog to absolutny numer 1 i uważam, że zdecydowanie powinnaś mieć jeszcze drugie tyle wyróżnień:)

      Usuń
  2. Moja przygoda z wlosomaniactwem zaczęła się od BlondHairCare:* dzięki niej także trafiłam na Twojego bloga:)Gratuluję wyróżnień:) zaciekawił mnie szczególnie blog Przeżyć za 50 zł:D hah..przepisy mogą się przydać zwłaszcza na koniec miesiąca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie i polecenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesz pieroga jest cudowny! Ja jeszcze lubię poczytywać http://dziewczyna-programisty.blog.pl/ ze względu, że jestem w takiej samej sytuacji jak owa dziewczyna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam i czytam.. Jakbym o moim byłym Programiście czytała :)

      Usuń
  5. Przeżyć za 50zł śledzę z zapartym tchem już od jakiegoś czasu :D Rzeczywiście wciąga ;) Jesz pieroga dzięki Tobie właśnie odkryłam - genialne :D a za moje wyróżnienie bardzo dziękuję :* dziadku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, wiedźmo, że lubisz popichcić albo też popatrzeć jak inni pichcą;) jako że mam tak samo, to z chęcią polecę Ci bloga p. kasi: http://gotowaniecieszy.blox.pl/html jest to moja mistrzyni pysznego żarcia;) a co najważniejsze, wszystkie potrawy wg jej przepisów, wychodzą! (przynajmniej te, które próbowałam sama przyrządzić, a jest ich dość sporo) przede wszystkim przepisy są jasne i przejrzyste, ilości składników idealnie podane, a składniki same w sobie nie są wymyślne - z łatwością można je dostać w zwykłym sklepie spożywczym. oczywiście od niedawna poziom potraw poszedł ostro w górę, bo umiejętności autorki także się zwiększyły:) gorąco polecam:)

    pomysł z blogiem 'przeżyć za 50 zł' ciekawy, jednak kwota ta uwzględnia praktycznie tylko i wyłącznie jedzenie. ja na same środki czystości w postaci proszków do prania, płynów do mycia naczyń etc. wydaję pewnie więcej, a moje 'gospodarstwo domowe' składa się jedynie z dwóch osobników (chociaż co prawda powierzchniowo jest w miarę ogromne;) do ogarnięcia)... taki plan dobry chyba jedynie dla studenta, któremu porządki nie w głowie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za linka

      Blog Przeżyć za 50zł też mi wygląda mocno studencko - jednak poniekąd inspiruje do przyjrzenia się wydatkom, bo ja 50zł potrafię w ciągu tygodnia wydać na przekąski i piwo :P

      Usuń
  7. Niektóre znam...
    Powchodzę sobie na kulinarne...
    *-*
    Douczę się :D
    I ten "przeżyć za 50zł"...
    Przyda się. Studia mnie czekają ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Whoa! Dziękuję za miłe Czarownicze słowa oraz za te pojawiające się w komentarzach. ; )

    "Przeżyć za 50 zł' oczywiście kojarzę, ale ten koleś niepotrzebnie kupił sobie piwo na uczczenie 1000 fanów na facebooku. Zmarnował pewnie ze 2 zł. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba że kupił na promo w Biedronce ;)

      Więcej rysuj!

      Usuń
  9. Dziękuję :* Zaraz przejrzę inne blogi, chętnie poznam nowe :))

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!