Wiedzma bloguje (Czarownicująca): Tag 11 - podejście drugie :) i organizacyjnie - znowu

środa, 2 maja 2012

Tag 11 - podejście drugie :) i organizacyjnie - znowu

Co prawda odpowiedziałam już na tego taga dwukrotnie, ale pytania są przednie i chętnie odpowiem i na nie :)


Pyta  - Narvika

1. jaki suplement chciałabyś wypróbować? dlaczego?
Słynny Merz Special ze starym składem - podobno był bardzo bogaty i wszechstronny

2. jaki kraj kojarzy Ci się z kosmetycznym i pielęgnacyjnym luksusem?
Kraje Arabskie, niekoniecznie współczesne :D
łaźnie faraonów? sekrety Persji?

3. czy dbasz o urodę również przez sport? co dzięki temu zyskujesz?
Owszem, trenuję taniec :>
Zyskuję energię - i dostaję i odprowadzam jesli jest taka potrzeba ;) satysfakcję, spotkanie z koleżankami i nieziemskie nogi :) Plus mogę jeść jak mały słonik a uwielbiam jeść :D

4. jakiego kosmetyku używasz m.in ze względu na miłe skojarzenia z nim?
balsam do ust Tisane - nie jest najwygodniejszy w obsłudze ale zapach przywołuje setki bliżej nieokreślonych wspomnień

5. najlepsza rzecz do czesania Twoich włosów to..?
"szczerbaty" grzebień!

6. największa kosmetyczna trudność na wakacyjnych wypadach to...?
weź zrób płukankę lnianą :/

7. jakiego kosmetyku chciałabyś użyć, a nie możesz, ponieważ nie jest on dostępny w Polsce/stacjonarnie?
cała linia Alverde
kolorówka Nivea
chyba wszystko, o czym opowiada AzjatyckiCukier :D

8. największa Wada Twoich włosów to...?
nadmiar szczęścia :)
za grube, za sztywne, za zdrowe, za dużo!

9. jaki kolor paznokci będzie gościł na Twoich stopach tego lata jako ulubieniec?

bananowy żółty, malinowy róż
i jeśli znajdę: liściowa zieleń, śliwkowy fiolet

10. jaka jest najbardziej destrukcyjna dla Twoich urodowych celów rzecz, z którą nie
potrafisz się rozstać?

niedobór snu :)
za dużo kawy i czarnej herbaty

11. czym pachnie Twoje lato? Gdzie można spotkać ten zapach?

zapach łąki na połoninach :D

Wielka Rawka w Bieszczadach
Źródło: http://bajarka.fotolog.pl

***
Część organizacyjna

Nad postem znajduje się ankieta - od Was zależy, jakie posty pojawią się jako następne :)
Jeśli macie swoje propozycje, o czym mogę napisać - komentujcie śmiało pod tym postem :)
Ankieta zakończy się w piątek w samo południe!

Pozdrawiam
W.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi!:))
    Biłam się ze sobą, czy wolę zobaczyć Taty czy Bieszczady;))
    Ankieta ma komunikat "ankieta zamknięta", nie wiem czy zauważyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Data zakończenia jest w systemie chyba amerykańskim a ja podałam po europejsku :)
      Już wygląda jakby działało

      Usuń
  2. no działa:) Ale ma wygrać "moja" kategoria! Będę głosować parę razy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam CIę u siebie:) zapraszam , jeśli masz ochotę http://swiat-natury.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z chęcią przeczytałabym też post o falach, tak jak to zapowiadałaś w mailu, że kiedyś powstanie :D

    Mam takie pytanie.. Jednymi z naturalnych filtrów są tlenek cynku i dwutlenek tytanu. Ten pierwszy można dostać, np. na ZSK w postaci mikronizowanej. Jak wiadomo na rynku trudno o produkty dobrze chroniące włosy przed promieniami, a już szczególnie taki produkt bez silikonów! Czy można wykorzystać któryś z tych naturalnych filtrów do własnoręcznie robionych mgiełek do włosów? Czy zda to egzamin, czy jednak trzeba szukać czegoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiasz trudne pytanie!
      Ja bym tak owszem zrobiła i miała nadzieję, że mgiełka nie bieli włosów paskudnie.
      Niestety nie wiem, jak filtr zachowa się na włosach, czy się utrzyma, czy spełni swoją rolę? A o ocenie stopnia ochrony można pomarzyć ;]
      Wersja alternatywna, zapożyczona od wizażanek - przeciągnąć włosy kremem z filtrem do ciała
      U mnie mam nadzieję, że wystarczą filtry zawarte w olejach, zwłaszcza awokado, dobra okluzja masełka shea i mozliwie dużo antyoksydantów (znowu awokado)

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!