Wiedzma bloguje (Czarownicująca): ...i po zawodach

niedziela, 27 maja 2012

...i po zawodach

Dobri den!
Dziękuję Wam wszystkim za trzymanie kciuków :D

Tanecznie :)
 

Poszło całkiem ładnie - 2 miejsce i 4 miejsce za konkurencje, których mocno się obawiałam :)
I zero za te, w których jestem całkiem dobra ;) Ot - loteria, humor sędziego, kierunek wiatru? ;)
Jestem baaardzo zadowolona, podbudowana i chcę jeszcze :D

Na zdjęciu - obok medali - moje ukochane buty do stepu: zdarte niemiłosiernie, jak na prawidłowo kochane buty przystało :)


Koniecznie zobaczcie Pragę! Praga jest piękna! Warto!!



*Organizacyjnie*

PRIMO
Poczyniłam małe poprawki we wpisach o porowatości włosów:


SECUNDO
Nie będzie kompilacji metod pielęgnacji włosów na przykładzie niskoporowatych wizażanek i blogerek. Ogrom pracy mnie przerósł - a podałam Wam tyle informacji, że poradzicie sobie doskonale bez - lub z niewielką moją pomocą :) I tak każde włosy są inne i trzeba wszystko sprawdzić na sobie :)

TERTIO
Może zniknę, a może nie? Zapowiada się - jak to koledzy ładnie ujęli - koniec martwego sezonu w pracy ;] W poprzednim "gorącym sezonie" to właśnie blog i wizaż trzymały mnie przy życiu.
A jak będzie teraz?

Notka co kiś czas - na bank! Podpisuję się wszystkimi kończynami pod mottem bloga Italiany:
Jak mam czas, to piszę bloga i mieszam
Jak nie mam czasu - to tylko mieszam :)


Zabiegana Wiedźma :)

30 komentarzy:

  1. ja także uwielbiam Pragę, a już za niecały tydzień, bede miała okazję odwiedzić to piękne miasto po raz drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! mimo wszystko czekamy z niecierpliwością na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) mozna gdzies w internecie zobaczyc nagrania z Waszych wystepow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można ;) Występy na zawodach i kroki objęte są prawami autorskimi.
      Można zobaczyć Paradę Championów - będzie na youtube pod hasłem Prague Feis 2012 Champions Parade - beze mnie oczywiście, ja nie ten level ;)

      Usuń
    2. no to z nami było tak samo, zadnego wrzucania na yt, jak dziewczyny wrzucily nagranie z probu dostały straszna bure. i sie nie dziwie bo sa tacy intruktorzy ktorzy sa zdolni zerznac pol spektaklu tanecznego !!

      Usuń
  4. Gratuluje :) Ja i tak mam nadzieje że uda mi się kiedyś być na twoim występie to by dopiero było :D Podskokowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Ja jestem niesamowicie sztywnym człowiekiem, taniec to kompletnie nie moja bajka, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi wuefiści też tak sądzili ;) Nie poddawaj się jeśli to lubisz :)

      Usuń
  6. super, gratuluję :) i życzę dalszych sukcesów w tupaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję ;)
    uwielbiam irlandzką muzykę i step ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje !! :) będziemy cierpliwie czekać na nowe Wiedźmie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    I nie odchodz zla kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fenomenalnie! :) gratuluję sukcesu i wpadnij czasem na bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje!:* i nie znikaj, wpadaj czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Wiedziałam, że jesteś mistrzem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromne gratulacje! Ja to tupię tylko na kota :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a jakieś zakupy zrobiłaś? U mnie myśl o Pradze = drogerie dm. Nawet wózki mają, jakby ktoś robi takie zakupy, że koszyk nie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleńkie :) Oczywiście w DM :P
      Olejek różany Alverde i miniaturka odżywki Balea (jedyna bez IPA)
      I kilka piw dla chłopaków :D
      Myślałam że na pół dnia przepadnę między półki ale nawet nie, udała mi się kiepsko zaopatrzona :P

      Usuń

Czytelniku i Czytelniczko! Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią i włączysz się do dyskusji.

Lawina spamu zmusiła mnie do blokady możliwości komentowania anonimom - mimo wszystko zachęcam Was gorąco i czekam na komentarze!